https://didshahr.ir/2212

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به زمان اجرایی جشواره زمستانی گفت: در جشنواره زمستانی تمامی شهرستان ها حضور خواهند داشت و هر شهرستان به مدت یک هفته به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش دیدشهر، نادر فلاحی در جلسه بررسی پیش طرح اجرایی جشنواره زمستانی استان اردبیل افزود: این طرح پیش از این به سازمان میزاث فرهنگی پیشنهاد شده و همچنان پیگیر اجرای آن در صورت تامین اعتبار هستیم.

او اظهار داشت: در این جشنواره تمامی استان ها حضور خواهند داشت و فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی فراهم خواهد شد.

او همچنین از تدارک 10 هفته برنامه جشنواره زمستانی در فاصله زمانی هفت دی تا 17 اسفند در اردبیل خبر داد و گفت: در جشنواره زمستانی تمامی شهرستان ها حضور خواهند داشت و هر شهرستان به مدت یک هفته به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

او رویکرد سال جاری جشنواره زمستانی را توجه به روستاها دانست و افزود: احیای آداب و رسوم، صنایع دستی و سنت های کهن در این جشنواره مورد تاکید است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به برگزاری این رویداد با همکاری فرمانداران و شهرداران اشاره و تاکید کرد: همچنین از ظرفیت اصناف، جوامع اقامتی و سازمان های مردم نهاد استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.