https://didshahr.ir/2648

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به بهره برداری از پروژه برق رسانی به روستاها ی بدون برق گفت: فعالیت پروژه های برقرسانی استان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حسین قدیمی

به گزارش دیدشهر، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای سیاستهای دولت محترم سیزدهم، دولت کار و فعالیت پروژه های برقرسانی استان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

حسین قدیمی با اشاره به افتتاح پروژه ها ی برق در ۹ حوزه مختلف گفت: پروژه های سرمایه گذاری که توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری و همچنین تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی و فیدرهای جدید و افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوریهای جدید از جمله ریکلوزر و سکسیونرر گازی را شامل می شود، با اعتباری بالغ بر ۸۹۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی از نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با نصب تیر بتونی و پایه فلزی به طول ۱۲۵ کیلومتر با اعتبار ۱۸۸ میلیارد ریالی خبر داد و افزود: در حوزه پروژه های نیرو رسانی که شامل برقرسانی به چاههای کشاورزی ، دامداری ، مرغداری ، پرورش ماهی ، صنایع تولیدی و … می شود نیز در سطح استان، ۸۰کیلومتر خط ۲۰کیلو ولت هوایی و ۱۰۱ دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر ۹۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به تبدیل ۳۴۵ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در جهت کاهش تلفات با اعتبار یک هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال اظهار کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق نزدیک به ۳۰ روستا نیز با ۳۵۲ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده است.

قدیمی از اختصاص هزینه ای بالغ بر ۳۶۵ میلیارد ریال جهت نصب ۴ هزار و ۲۹۵ کنتور هوشمند خبر داد و گفت: برای تعمیرات اساسی ساختمان اتفاقات و مدیریت برق اردبیل، ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به برق رسانی روستاهای بی برق چراپا و مرکوت ۱ در سالجاری افزود: با احداث ۲ دستگاه پست هوایی، ۵ هزار و ۵۰۰ متر خط فشار متوسط و ۸۰۰متر خط فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، عملیات برق رسانی به دو روستای مذکور تحقق یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.