https://didshahr.ir/3067

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: ۸ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح خواهد شد.

صنایع دستی

 

به گزارش دیدشهر، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح خواهد شد.

او افزود: ۷ پروژه سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین سرای وکیل بازار تاریخی اردبیل نیز با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیون تومان نیز در این ایام افتتاح خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: همچنین در این ایام نمایشگاه صنایع دستی نیر و نمایشگاه دایمی صنایع دستی عنبران افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در این ایام توسط اداره کل میراث فرهنگی برگزار خواهد شد، افزود: جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با محوریت گردشگری، دعوت از اقوام مختلف ایرانی برای برگزاری جشنواره، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات کشوری تیرو کمان سنتی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و برنامه‌های متنوع دیگر در این ایام برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.