https://didshahr.ir/7604

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: گردشگری استان برای توسعه نیازمند فعالیت بخش خصوصی است و ما آماده حمایت از تمامی طرح های پیشنهادی هستیم.

 

نادرفلاحی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)،  نادر فلاحی در سمینار کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال تصریح کرد: گردشگری استان برای توسعه نیازمند فعالیت بخش خصوصی است و ما آماده حمایت از تمامی طرح های پیشنهادی هستیم.

او با بیان اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری مناطق مطالعه شده است، افزود: به عنوان مثال در سال های گذشته شهرستان خلخال به واسطه رونق تاسیسات گردشگری توانسته به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شود.

گردشگری اندبیل صاحب پیست اسکی می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: طرح گردشگری زمستانی با تاکید ویژه به جنوب استان از زمستان سال گذشته آغاز شده و جشنواره ها و ورزش های زمستانی در قالب آن به اجرا درآمده است تا جایی که پیست اسکی اندبیل نیز برای رونق گردشگری زمستانی و ورزشی در حال احداث است.

فلاحی در خصوص تقویت تاسیسات اقامتی نیز گفت: در سال گذشته ۱۱ مورد مجوز بوم‌گردی برای خلخال صادر شده و بیش از ۳۰ مورد در دست بررسی و اقدام است.

او اضافه کرد: با هدف رونق صنایع دستی شهرستان ها، با همت همکاران اداره کل میراث، اداره شهرستان و فرمانداری خلخال؛ وضعیت نمایشگاه صنایع دستی در سال ۹۷ از بلاتکلیفی خارج شد و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص رونق تولید و حمایت از تولید ملی، به‌جد پیگیر رونق صنایع دستی در استان هستیم.


گردشگری استان اردبیل | میراث فرهنگی استان اردبیل | نادر فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.