https://didshahr.ir/8043

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش ۳ برابری نظارت بر اماکن گردشگری استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

صغری فرشی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، صغری فرشی تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۵ هزار مورد نظارت از اماکن گردشگری در سطح استان انجام یافته است.

وی گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است که باعث بهبود خدمات ارایه شده به مسافران و گردشگران انجامیده است.

تداوم بازرسی و نظارت بر خدمات گردشگری در استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: با توجه به ورود خیل عظیم گردشگران به استان اردبیل از ابتدای امسال تاکنون نظارت و بازرسی ها جهت افزایش کیفیت خدمات ضروری بود و این اقدام به جد در سطح استان در حال انجام است.

فرشی ادامه داد: بازرسی و نظارت ها در قالب ۵ اکیپ نظارتی در سطح استان اردبیل و با اولویت شهرهای گردشگرپذیر در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها شامل بازدیدهای تلفیقی نیز می باشد، اضافه کرد: این بازرسی ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این بازرسی ها باعث افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران در سطح استان شده است.


گردشگری استان اردبیل | میراث فرهنگی استان اردبیل | خبرهای میراث فرهنگی | صغری فرشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.