https://didshahr.ir/8558

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر با اشاره به افتتاح زیپ لاین لاهرود گفت: شهرداری لاهرود با احداث این پروژه گام مطلوبی در توسعه این شهر را آغاز کرده و میراث فرهنگی با پشتیبانی و حمایت های لازم فازهای بعدی پروژه را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.

 

ایمانعلی ایمانی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، ایمانعلی ایمانی در بازدید از این پروژه گردشگری تصریح کرد: زیپ لاین داغلار باغی برای بزرگسالان به طول ۴۶۰ متر و ارتفاع ۱۱۰ متر و برای کودکان به طول ۹۰ متر و ارتفاع ۲۰ متر احداث شده است.

او افزود: این مجموعه از بک جامپ و بازی هیجانی چرخ دنده برخوردار بوده و با سرمایه گذاری دو میلیارد تومان توسط شورا و شهرداری شهر لاهرود در پارک داغلار باغی لاهرود آماده بهره برداری است.

داغلار باغی لاهرود به مقصد گردشگری هیجانی تبدیل خواهد شد

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: داغلار باغی با طبیعت منحصر به فرد می تواند به یکی از مقاصد گردشگری هیجانی و تفریحات ماجراجویانه تبدیل شود.

به گفته ایمانی شهرداری لاهرود با احداث این پروژه گام مطلوبی در توسعه این شهر را آغاز کرده و میراث فرهنگی با پشتیبانی و حمایت های لازم فازهای بعدی پروژه را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.

او اضافه کرد: شهر لاهرود با تاکستان انگور و غارهای دیدنی لاهرود، بینه لر و داشکسن، پیشانی مسیر گردشگران به قله سبلان است و گوگردی ترین آبگرم جهان قوتورسویی، شیروان دره و امامزاده سید ابراهیم در این منطقه مقصد کثیری از مسافران و گردشگران است.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر | گردشگری لاهرود | داغلار باغی | ایمانعلی ایمانی

 

در این باره بیشتر بخوانید

کلنگ زنی بزرگترین زیپ لاین شمال غرب کشور در لاهرود

طرح گردشگری داغلار باغی لاهرود به بهره برداری رسید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.