https://didshahr.ir/8889

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از راه اندازی اقامتگاه های طبیعی در شهرستان خلخال خبر داد.

 

صغری فرشی

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، صغری فرشی در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان خلخال اظهار داشت: ما با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی همواره برای توسعه گردشگری استان اردبیل تلاش می‌کنیم و در این راستا در جنوب استان اردبیل به ویژه در شهرستان خلخال نیز اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای داریم.

وی با اشاره قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان خلخال افزود: شهرستان خلخال قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی ویژه‌ای دارد و این منطقه همواره به قابلیت‌هایی که دارد به عنوان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مقاصد گردشگری در سطح استان اردبیل شناخته می‌شود و ما نیز برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان تلاش می‌کنیم.

آغاز پروژه اجرای زیرساخت‌های پیست اسکی اندبیل شهرستان خلخال 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز پروژه اجرای زیرساخت‌های پیست اسکی اندبیل شهرستان خلخال خبر داد و تصریح کرد: پروژه اجرای زیرساخت‌های پیست اسکی اندبیل شهرستان اجرا می‌شود و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در این راستا برای این پروژه اختصاص یافته است که این بخشی از اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل است.

صغری فرشی بیان کرد: گردشگری هر منطقه متناسب با ظرفیت و امکانات همان منطقه برنامه ریزی می شود و انتظار می رود مسئولان شهرستانی نیز به ظرفیت مناطق توجه داشته باشند.

وی شهرستان خلخال را یکی از قطب‌های بوم‌گردی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان خلخال به عنوان یکی از قطب‌های بوم‌گردی شناخته می‌شود راه‌اندازی اقامتگاه‌های طبیعی از سوی روستاییان در استان اردبیل و در این مناطق حمایت می‌شود.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری خلخال | میراث فرهنگی استان اردبیل | صغری فرشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.