https://didshahr.ir/8895

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشکین شهر از میزبانی جاذبه های گردشگری مشگین شهر از مسوولان قزوین خبر داد.

 

پل معلق مشگین شهر

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، مسوولان امور روستایی، بخشداران و دهیاران استان قزوین از جاذبه های طبیعی، تاریخی و دست ساز شهرستان مشگین شهر بازدید کردند.

ایمانعلی ایمانی در این خصوص تصریح کرد: این برنامه با هدف آشنایی با قابلیت های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و تاسیسات و موسسات گردشگری شهرستان مشگین شهر و معرفی آنها صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این بازدید محورهای گردشگری، زیر ساخت های انجام یافته و سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری مورد بازدید قرار گرفت.

توسعه روستاها اولویت اصلی گردشگری مشگین شهر

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشکین شهر در این بازدید توسعه روستاها بخصوص روستاهای هدف و پرجاذبه را از اولویت های اصلی خواند و صدور مجوز بیست و دو اقامتگاه بوم گردی را در جریان این اولویت عنوان کرد.

 

در این باره بیشتر بخوانید:

گردشگری مشگین شهر باید متحول شود

رونق گردشگری مشگین شهر با تقویت جوامع محلی

تاثیر فوق العاده پل معلق در رونق گردشگری مشگین شهر

 

در این بازدید همچنین محمد صادقی مقدم، معاون مدیر کل امور روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه گردشگری استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر بسیار متحول شده است، افزود:اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان در حال انجام است که سرعت توسعه صنعت گردشگری در این استان را افزایش خواهد داد.


گرذشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر | میراث فرهنگی استان اردبیل | ایمانعلی ایمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.