https://didshahr.ir/9215

نگارخانه شاه اسماعیل روز ۱۱ مهر ماه میزبان فعالان حوزه گردشگری بود که مسئولان استانی میراث فرهنگی از این فعالان قدردانی و تجلیل کردند.

 

صغری فرشی

نگارخانه شاه اسماعیل محلی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی اختصاص داده است تا در راستای تبیین هویت تاریخی، معرفی جاذبه های طبیعی و فرهنگ سازی عادات و رفتارهای صحیح اجتماعی و فردی نقش ایفا کند.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، با حضور مسئولان استانی، مراسم تجلیل از فعالان گردشگری این استان روز ۱۱ مهر ماه در محل نگارخانه شاه اسماعیل صفوی برگزار می شود.

معاون گردشگری استان اردبیل گفت: این مراسم در هفته گرامیداشت گردشگری برگزار می شود.

صغری فرشی اضافه کرد: اهمیت فعالیت فعالان گردشگری در توسعه اقتصادی و فرهنگی استان بر کسی پوشیده نیست و به همین منظور تقدیر از تلاش آن ها کمترین اقدام ممکن است.

معاون گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: از سال گذشته برنامه های متنوعی برای توسعه گردشگری انجام شده است.

وی اضافه کرد: از جمله در دو بخش تبلیغات و اطلاع رسانی به صورت گسترده فعالیت داشتیم و توانستیم با مجموعه اقدامات جذب و ماندگاری گردشگران را افزایش دهیم.

صغری فرشی تصریح کرد: در سال جاری با رشد ورود مسافران و ماندگاری آن ها مواجه هستیم و بسیاری از جاذبه های گردشگری این استان به صورت گسترده معرفی شده است.

وی تاکید کرد: به منظور افزایش ماندگاری مسافران، برنامه های آموزشی تا پایان سال تداوم خواهد داشت تا بتوانیم نسبت به توانمندسازی فعالان گردشگری که در ارتباط مداوم با مسافران هستند، اقدام کنیم.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری اردبیل | صغری فرشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.