https://didshahr.ir/9262

تجلیل از تاسیسات گردشگری استان اردبیل برای اولین بار در استان و همزمان با هفته گردشگری با هدف تقدیر از تلاش هایشان برای ماندگاری گردشگران انجام پذیرفت.

 

صغری فرشی

تجلیل از تاسیسات گردشگری در استان اردبیل توسط اداره میراث فرهنگی استان صورت پذیرفت.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، معاون گردشگری استان اردبیل تجلیل تاسیسات گردشگری را با هدف تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای جذب و ماندگاری مسافران عنوان کرد.

صغری فرشی بیان کرد: طی روزهای اخیر ۲۰۰ مورد از تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسان با اهدای لوح با امضای مدیر کل اهدا شده است.

وی گفت: در تمامی شهرستان ها، کارشناسان حضور یافته و از بخش عمده مراکز اقامتی و خدمات رسان تجلیل کردند.

فرشی اضافه کرد: با توجه به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان انتخاب شده و اداره کل شعار« اردبیل ۱۴۰۰، بر قله گردشگری ایران» را دنبال می کند، هر یک از مراکز اقامتی و تاسیسات خدمات رسان بازوی یاریگر ما در تحقق این شعار هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل متذکر شد: جذب گردشگر یکی از اهاف تعریف شده این مجموعه است اما به منظور میزبانی شایسته تمامی دستگاه های اجرایی، تاسیسات گردشگری و اقشار مختلف مردمی لازم است مشارکت داشته باشند.

به گفته وی در سایه اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته رشد ۲٫۵ برابری حضور گردشگران را تجربه کردیم و از سویی رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده نیز مطابق بررسی های میدانی با افزایش همراه است.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری اردبیل | میراث فرهنگی استان اردبیل | صغری فرشی |تجلیل از تاسیسات گردشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.