https://didshahr.ir/9675

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری خدمات گردشگری نیز در آینده ای نزدیک باید به فناوری و تکنولوژی روز مجهز شود تا زمینه معرفی هرچه بیشتر استان اردبیل فراهم شود.

 

 

پژوهش و فناوری نانو

 

جلسه بررسی نحوه اجرای طرح سفرهای آسان برنامه ریزی موسوم به طرح ساب در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی برگزار شد،

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، نادر فلاحی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارایه خدمات مختلف در بستر وب، خدمات دیجیتالی نیاز اصلی آینده گردشگری استان اردبیل خواهد بود.

وی گفت: لازم است تا دفاتر و آژانس ها توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و خدمات خود را در بسترهای به روز برای علاقه مندان و گردشگران ارایه کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه نگاه مثبت وزیر میراث فرهنگی کشور و همراهی ویژه استاندار امکان پیشبرد اهداف گردشگری در استان فراهم شده است اما این موضوع نیازمند تلاش بیشتر تشکل های فعال در حوزه گردشگری به ویژه دفاتر خدمات گردشگری و آژانس ها خواهد بود.

ایده های نو در حوزه گردشگری حمایت می شوند

فلاحی با تاکید بر فعالیت بسیار خوب راهنمایان گردشگری استان در حوزه های تاریخی و طبیعی، ادامه داد: از ایده های نو در جهت ایجاد تنوع در خدمات ارایه شده در حوزه گردشگری به صورت ویژه حمایت می کنیم.

در این جلسه صغری فرشی با تاکید بر اینکه این جلسه برای تعامل بیشتر بین اداره کل میراث فرهنگی استان با دفاتر خدمات گردشگری برگزار می شود، عنوان کرد: لازم است دفاتر و آژانس ها و راهنمایان گردشگری در جمع آوری اطلاعات و آمار لازم در خصوص گردشگرانی که به استان سفر می کنند، به ما کمک کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: این اطلاعات می تواند در برنامه ریزی بهتر برای بهبود خدمات ارایه شده در حوزه گردشگری به ما کمک کند.


گردشگری استان اردبیل | میراث فرهنگی استان اردبیل| نادر فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.