https://didshahr.ir/9838

کاملترین مجموعه آبدرمانی، اقامتی، پذیرایی و تفریحی برای توسعه گردشگری و جلب نظر مسافران مشگشن شهر در منطقه ایلاندو این شهر راه اندازی می شود.

 

ایمانعلی ایمانی

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از اجرای طرح برگزیده استارت آپ گردشگری در این شهرستان خبر داد.

ایمانعلی ایمانی در بازدید از پروژه در حال احداث منطقه نمونه گردشگری ایلاندو گفت: کاملترین مجموعه آبدرمانی، اقامتی، پذیرایی و تفریحی در این منطقه اجرا می شود.

وی افزود: این مجموعه در قالب یک معماری ارزشمند و برگرفته از سازه آلاچیق عشایر که در قطر ۵۰ متر و ارتفاع ۱۸ متر اجرا می شود، احداث خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: این مجموعه در سه طبقه طراحی شده است که طبقه زیر زمین شامل نماز خانه، سرویس بهداشتی، کلینیک طب اسلامی، رختکن و VIp ، طبقه همکف استخرهای زنانه و مردانه، پارک آبی جذاب و مفرح، طبقه اول، هتل، طبقه دوم، رستوران گردون و طبقه سوم رصد خانه نجومی در نظر گرفته شده است.

موزه عشایر در مشگین شهر راه اندازی می شود

ایمانی از راه اندازی موزه اختصاصی معرفی فرهنگ غنی عشایر و احداث بزرگترین سرسره روباز به طول ۱۸ متر در منطقه خبر داد و افزود: پیش بینی می شود شاهد افزایش ماندگاری مسافر با تاسیسات ذکر شده باشیم.

وی تاکید کرد: این طرح گردشگری به عنوان طرح برگزیده شتاب گردشگری است که اجرای آن شتاب توسعه گردشگری این شهرستان را موجب خواهد شد.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر| ابدرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.