https://didshahr.ir/22182

این مطلب در مورد افزایش سایز آلت تناسلی مردان، طول آلت و روشهای موثر بر آن است.

اندازه آلت تناسلی می‌تواند یک تابو برای اکثر مردان باشد و بسیاری از آنها به دلیل اندازه کوچک آلت تناسلی احساس نارضایتی دارند. برخی از مردان دوست دارند آلت تناسلی کمی ضخیم‌تر داشته باشند تا لذت شریک زندگی خود را افزایش دهند و یا به تقویت اعتماد به نفسشان کمک کنند.

اگر به دنبال افزایش سایز آلت تناسلی خود هستید، توصیه می‌کنیم برای مشاوره به یکی از پزشکان مجرب مراجعه کنید. در طول مشاوره، پزشک شما را معاینه می‌کند و تمام گزینه‌های درمانی ممکن، از جمله تزریق چربی و فیلر را با جزئیات توضیح می‌دهد، در مورد اندازه‌ای که می‌خواهید به آن برسید بحث می‌کند و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهد.

جزئیات درمان تزریق چربی آلت تناسلی مرد

 

« برداشتن چربی بالای ناحیه شرمگاهی برای تامین چربی مورد نیاز تزریق به آلت تناسلی مردان از طریق لیپکتومی صورت می‌پذیرد. » در روز تزریق چربی در آلت تناسلی ناحیه تناسلی تمیز و با بی‌حسی موضعی بی‌حس و آماده می‌شود. اولین بخش از عمل، لیپوساکشن است که می‌تواند با بیهوشی عمومی یا موضعی انجام شود. برش‌های بسیار کوچکی در اطراف ناحیه‌ای که چربی برداشته می‌شود (معمولاً شکم، پهلو یا ران) ایجاد می‌شود. از طریق این برش‌ها، یک کانول برای شل شدن، برداشتن و مکش چربی از ناحیه به آرامی وارد می‌شود.

هنگامی که چربی به اندازه کافی برداشته شد، تصفیه شده و به آلت تناسلی تزریق می‌شود. یک برش کوچک در انتهای آلت تناسلی ایجاد می‌شود که از طریق آن کانول می‌تواند وارد شود و چربی را تزریق کند. اکثر بیماران ناراحتی بسیار کمی را به دلیل عامل بی‌حس کننده گزارش می کنند، اگرچه ممکن است کمی کشش نیز احساس شود.

تزریق فیلر در آلت تناسلی مردان

فالوپلاستی برای بزرگ کردن آلت تناسلی یک روش غیرجراحی افزایش دور آلت تناسلی است که می‌تواند با تزریق کم تهاجمی پرکننده‌های پوستی به دست آید. تزریق ژل به آلت تناسلی می‌تواند باعث افزایش دور آلت تناسلی و همچنین افزایش طول آلت شل (نرم) شود. برای مردانی که خواهان یک روش کم تهاجمی برای افزایش موقت سایز آلت هستند، می‌توان فیلر پوستی را در اطراف بدنه آلت تناسلی تزریق کرد تا هم دور و هم ظاهر طول در حالت شل افزایش یابد.

تکنیک‌های افزایش مردانه، مانند فالوپلاستی، یک روش پزشکی کم تهاجمی است که از مواد دارویی تایید شده توسط سازمان غذا و دارو به روشی بدون تجویز برای ارائه نتایج استثنایی استفاده می‌کند. این محصولات معمولا برای بهبود ظاهر زیبایی در صورت، دست‌ها و سایر نواحی بدن استفاده می‌شوند. فیلر پوستی به طرز ماهرانه‌ای به گونه‌ای قرار می‌گیرد که یک حالت بزرگ و متقارن در آلت تناسلی ایجاد می‌کند.

فواید بزرگ شدن آلت تناسلی با فیلر و چربی

  • نداشتن خطر جراحی سنتی
  • بدون بخیه، چاقوی جراحی، اسکار یا بیهوشی عمومی
  • حداقل ناراحتی و از کار افتادگی
  • نتایج فوری
  • افزایش قابل توجه اعتماد به نفس و عزت نفس
  • درمان تقریباً یک ساعت به طول می‌انجامد.
  • اکثریت در 2 سال بهبود پایدار خواهند داشت!
  • آلت را هم در حالت خوابیده و هم در حالت نعوظ بزرگ می‌کند.
  • فعالیت جنسی را می‌توان از 2 هفته بعد از سر گرفت.

چگونه می‌توانم تشخیص دهم که کاندید مناسبی برای بزرگ کردن آلت هستم یا خیر؟

تقریباً هر مردی کاندید افزایش طول و اندازه آلت  تناسلی است، به جز کسانی که ممکن است نسبت به فیلر حساس باشند یا در حال حاضر التهاب و یا عفونت فعال در ناحیه تحت درمان را تجربه ‌کنند. موارد ذکر شده منع مصرف دارند و در این شرایط شما مجاز به انجام این روش نخواهید بود.

روش افزایش طول و اندازه آلت تناسلی برای مردانی موثر است که:

  • می‌خواهند قطر و یا اندازه کلی آلت تناسلی خود را افزایش دهند.
  • درک و انتظارات واقع بینانه از این روش دارند: فالوپلاستی اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهد اما آلت تناسلی را دو برابر نمی‌کند. این روش باعث افزایش قطر می‌شود نه طول.
  • بالای 18 سال سن دارند.
  • چربی کافی برای ذخیره برای درمان دارند.
  • سیگاری نیستند و از سلامت کلی برخوردار هستند.

قطر آلت تناسلی من چقدر افزایش می‌یابد؟

افزایش قطر به مقدار فیلر پوستی که در آلت تناسلی تزریق می‌شود بستگی دارد. نتایج معمولی می‌تواند شامل 20 تا 40 درصد افزایش قطر در آلت تناسلی باشد. به طور معمول، 90٪ از مراجعه کنند‌گان حدود ¾ تا 1 اینچ حجم را پس از درمان اول مشاهده می‌کنند و سپس ¾ تا 1 اینچ  حجم را در درمان دوم مشاهده می‌کنند. کسانی که بیش از 2 اینچ افزایش قطر می‌خواهند معمولاً به درمان سوم نیاز دارند.

نحوه تزریق ژل به آلت مردان

پزشکان از پرکننده های بسیار ایمن و موثر هیالورونیک اسید (HA) (مانند ژوویدرم ولوما و رستیلن دیفاین) برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می‌کنند (منبع). خاصیت ارتجاعی زیستی مواد پرکننده به آلت تناسلی احساسی طبیعی می‌دهد، چه در حالت شل و چه در حالت نعوظ. بیماران نتایج ایمن و بادوام با ظاهر زیبایی بسیار رضایت بخش دارند. بسته به نتیجه مورد نظر، آنها معمولاً بین 10 تا 20 سرنگ در اولین ویزیت خود دریافت می‌کنند.

به منظور آماده شدن برای عمل، پزشکان از شما می‌خواهند که روز قبل یا صبح روز عمل، ناحیه شرمگاهی را اصلاح کنید.

  • قبل از تزریق، کشاله ران و نواحی تحت درمان تمیز می‌شود.
  • یک عامل بی‌حس کننده موضعی اعمال خواهد شد.
  • پرکننده به طرز ماهرانه‌ای در اطراف بدنه آلت تناسلی و زیر پوست آلت تناسلی تزریق می‌شود تا حجم مورد نظر را افزایش دهد و به بدنه آلت تناسلی شکل دهد.
  • بیشتر مراجعه کنند‌گان مقداری تورم و کبودی همراه با توده‌ها، برآمدگی‌ها یا بی‌نظمی‌های پوستی در محل قرار دادن فیلر خواهند داشت.
  • بیمار همراه با دستورالعمل‌های مراقبتی به خانه فرستاده می‌شود.
  • به منظور بررسی نتایج و بازدهی بیشتر هر ناحیه، 3 هفته بعد باید دوباره به پزشک مرجعه شود.
  • اصولا از پرکننده‌های اسید هیالورونیک برای تزریق استفاده می‌شود زیرا در صورت نیاز می‌توان به راحتی این ماده را حل کرد.
  • پس از تزریق استراتژیک مواد پرکننده به لایه‌های پوست، بدن شما واکنش نشان می‌دهد و آلت تناسلی با مواد بزرگ می‌شود تا واکنشی را تحریک کند که به تولید کلاژن جدید کمک می‌کند. کلاژن پروتئینی است که درصد زیادی از پوست را تشکیل می‌دهد و به عنوان یک جزء ساختاری برای بسیاری از بافت‌های همبند در آلت تناسلی عمل می‌کند.

اصولا نتایج چقدر دوام خواهند داشت؟

سازندگان ادعا می‌کنند که پرکننده‌ها ممکن است از 12 تا 24 ماه دوام بیاورند. ما یک پرکننده با خاصیت ویسکوالاستیسیته بالا را به منظور دوام بیشتر انتخاب می‌کنیم. توجه به این نکته بسیار مهم است که بدن هر فرد بسته به سلامت، سن و رفتارهای سبک زندگی، پرکننده بافت نرم را به طور متفاوتی متابولیزه می‌کند. فیلر به تدریج جذب بافت‌های اطراف می‌شود و در نتیجه قطر آلت تناسلی به تدریج کاهش می‌یابد. پس از کاهش اثرات اولیه، بیماران می‌توانند تزریق فیلر اضافی را انتخاب کنند. نتایج متفاوت خواهد بود و نمی‌توان نتایج را تضمین کرد.

هزینه افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق فیلر چقدر است؟

هزینه‌های عمل بسته به نیازها و اهداف فرد بسیار متفاوت است. هزینه‌های درمان بر اساس نتایج مورد نظر متغیر است.

    https://didshahr.ir/22182

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.