https://didshahr.ir/11444

الگوهای رفتاری و اصول آداب معاشرت استاندارد جزو ضرورت های ماندگاری مسافران است که در کارگاه آموزشی به فعالان گردشگری استان اردبیل آموزش داده شد.

 

صغری فرشی

 

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه الگوهای رفتاری و اصول آداب معاشرت در اردبیل خبر داد.

صغری فرشی در حاشیه این کارگاه یک روزه تصریح کرد: این دوره آموزشی در راستای برنامه‌های جشنواره زمستان بیدار و ویژه کارکنان برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت پیاده‌سازی الگوهای رفتاری استاندارد، این دوره با معرفی استانداردهای رفتاری، پوشش و حضور در مراسمات رسمی اداری به برخی خلاهای موجود پاسخ می‌دهد.

الگوهای رفتاری استاندار ضروروت ماندگاری مسافران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: یکی از ضرورت‌های ماندگاری گردشگران و مسافران و همچنین حضور موفق در برنامه‌ها، مراسمات و رویدادها رعایت الگوهای رفتاری استاندارد است و این اداره کل به صورت پایلوت به دنبال فرهنگ‌سازی این مهم در سطح جامعه است.

فرشی تصریح کرد: در جشنواره زمستان بیدار امسال تاکید و توجه ویژه به برنامه‌های آموزشی شده و آموزش فعالان گردشگری به منظور افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در دستور کار است.

وی با تاکید به تبلیغ جاذبه‌ها در کنار آموزش فعالان گردشگری تاکید کرد: آموزش یکی از ضرورت‌های بهبود کیفی خدمت‌رسانی به گردشگران است و در صورتی که نهادهای اجرایی دیگر نیز متقاضی دوره‌های آموزشی باشند آماده برگزاری دوره با اساتید مجرب هستیم.


گردشگری استان اردبیل | سایت گردشگری استان اردبیل | اخبار گردشگری| اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.