در جهت لزوم برندسازی جاذبه های گردشگری شهر اردبیل سرمایهگذاری فرهنگی مشترک با شهرداری اردبیل در حوزه گردشگری انجام می گیرد.
به گزارش دیدشهر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به لزوم برندسازی جاذبه های گردشگری شهر اردبیل با کمک مجموعه شهرداری اردبیل تاکید کرد.
صغری فرشی در جلسه مشترک با شهرداری اردبیل، تصریح کرد: سرمایهگذاری فرهنگی مشترک با شهرداری اردبیل می تواند نتایج بسیار خوبی برای گردشگری شهر اردبیل داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های متعددی برای افزایش کیفیت خدماترسانی به گردشگران به مجموعه شهرداری اردبیل پیشنهاد شد، افزود:مقرر شد این برنامه ها در قالب یک تفاهم نامه به امضای دو مجموعه برسد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: میزبانی اردبیل در رویداد ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در صورتی می تواند به نحو ایدهآل انجام گیرد که مشارکت مجموعه شهرداری اردبیل را نیز با خود به همراه داشته باشد.
دراین جلسه همچنین حمید لطف الهیان، شهردار اردبیل نیز بیان داشت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت منطقه نمونه گردشگری شورابیل هزینه شده است و این موضوع می تواند علاوه بر افزایش تعداد گردشگران باعث افزایش سرمایه گذاری در این حوزه نیز شود.
وی با اشاره به اینکه گردشگری حوزه ای فرادستگاهی است، تاکید کرد: آماده همکاری با مجموعه میراث فرهنگی استان برای توسعه گردشگری شهر اردبیل هستیم.