https://didshahr.ir/12421

با توجه به اینکه انجمن های صنفی نقش پررنگی در پیشبرد اهداف ترسیم شده برای گردشگری استان دارند افزایش تورهای ورودی باید اولویت این انجمن ها قرار گیرد.

 

صغری فرشی

 

به گزارش دیدشهر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در حاشیه مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه انجمن‌های صنفی فعال در حوزه گردشگری در تسریع روند توسعه این صنعت در استان اردبیل، بیان داشت: انجمن های صنفی به ویژه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف ترسیم شده برای گردشگری استان دارند.

صغری فرشی ادامه داد: اهدافی همچون اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری ایران و اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو از جمله برنامه هایی است که همه فعالان این بخش باید برای تحقق آنها گام های مثبت و تاثیرگذاری بردارند.

وی افزود: با تاکید مدیرکل میراث فرهنگی استان نقشه راه و اولویت اصلی این انجمن باید برنامه ریزی برای افزایش تورهای ورودی به استان اردبیل باشد و این امر بدون اتحاد در عمل و هدف گذاری در برنامه ریزی محقق نخواهد شد.

در این انتخابات آقای توحید مجیدی با ۲۵ رای، خانم سیمین غیبی با ۲۴ رای، آقای قاسم فرزانه با ۲۱ رای، آقای بهنام سلیمانجاه با ۱۸ رای و آقای توحید پروری با ۱۵ رای به عنوان هیات مدیره و آقایان بهزاد فیاضی با ۱۱ رای و علیرضا قانع با ۱۰ رای به عنوان علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین در طی این برنامه آقای حیدر پهلوانزاده با ۲۱ رای به عنوان بازرس و آقای پژمان جوادی با ۸ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این مراسم همچنین برخی از اصلاحات اساسنامه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، هوایی و گردشگری استان اردبیل با آرای اعضای حاضر به تصویب رسید.


گردشگری استان اردبیل| سایت گردشگری استان اردبیل| اخبار گردشگری | اردبیل| میراث فرهنگی| گردشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.