https://didshahr.ir/10993

مسوولان شهرستان خلخال برای رفع مشکلات اقتصادی خانوارها و با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی، صنایع دستی و نیروی انسانی اسن شهرستان به راه اندازی اشتغال بزرگ روی آوردند.

 

فریدون بابایی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، فریدون بابائی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی، صنایع دستی و نیروی انسانی در شهرستان خلخال اظهار کرد: به یقین توانمندسازی افراد و ایجاد اشتغال پایدار از راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ها است و اگر این توانمندسازی با روش‌های علمی صورت گیرد می‌تواند اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه اکثر تحصیلکرده‌ها به استخدام دولتی فکر می‌کنند، تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی از ظرفیت‌های فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در کارگاه‌ها، مزارع و عرصه‌های تولید بهره‌مند شویم.

بابائی با اشاره به اینکه همه افراد در ایجاد اشتغال سهم دارند، افزود: برای ایجاد مشاغل پایدار همه مسئولان و مردم باید با هم‌افزایی از فرصت‌های موجود برای راه‌اندازی نهضت بزرگ اشتغال استفاده کنند.

وی با یادآوری اینکه شهرستان خلخال در زمینه تولید پوشاک، چرم، فرش، سنگ‌های تزئینی، مبلمان، منبرسازی و عسل رشد خوبی داشته است، گفت: برای تامین نیروی کار و تولید ‌کننده‌های ماهر باید شناسایی مناسبی صورت پذیرد و با آموزش‌های کاربردی بازار تولید و کار به خوبی شکل بگیرد تا هدایت فعالان این حوزه به‌درستی انجام شود.

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای دست یابی به اتشغال پایدار

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار این شهرستان در قالب مشاغل خانگی فرصتی خواهد بود تا این قشر به اشتغال پایدار دست یابند و ما برای هماهنگی‌های بیشتر و ایجاد فرصت های آموزشی، بازدید و مشاوره اعلام آمادگی می‌کنیم و انتظار داریم مسئولان شهرستانی با درک درست از طرح، بتوانند همکاری‌های سازنده‌ای داشته باشند.

وی از جهاد دانشگاهی خواست این طرح را در شهرستان خلخال در نهایت نظم و دقت و ارائه آموزش‌های مستمر و هدایت درست پیش برده و نتایج آن را ارائه کند.


گردشگری استان اردبیل | اخبار استان اردبیل | خلخال| فرمانداری | فریدون بابایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.