https://didshahr.ir/1252

معاون استاندار اردبیل گفت: این کارخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل نیست دلیل تعطیلی موقت این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است که طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر صنعت پیگیر حل این مساله در کمترین زمان ممکن هستیم.

به گزارش دیدشهر، بهمن حسین زاده با اشاره به وضعیت کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: دلیل تعطیلی موقت این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است که طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر صنعت پیگیر حل این مساله در کمترین زمان ممکن هستیم.

معاون استاندار اردبیل کارخانه آرتاویل تایر از واحدهای مهم صنعتی استان است که طرح توسعه آن برای تولید لاستیک‌های سنگین در حال اتمام است و با حمایت‌هایی از سوی بانک ملی در این خصوص انجام شده امیدوارم تا پایان سال جاری فاز دوم این واحد تولیدی به بهره برداری برسد.

شهرک صنعتی-ایمنی

وی در ادامه در مورد واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیز گفت: استانداری براساس تاکید مقام معظم رهبری و سیاست نظام و تاکید دولت با واگذاری کشت و صنعت موافق است بطوریکه شرط ما در واگذاری در نظر گرفتن اهلیت است.

حسین زاده اظهار کرد: سازمان خصوصی سازی باید در انتخاب سرمایه گذار دقت کرده و آن را به فردی واگذار کند که توانایی انجام هزینه‌ای بالغ بر 500میلیارد تومان و ایجاد بیش از 4هزار شغل را در استان تعهد کند.

معاون استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان خواستار واگذاری کشت و صنعت به فردی هستند که اهلیت و توانایی لازم برای اداره این شرکت را داشته باشد بطوریکه مدیریت دولتی در گذشته در این مجموعه نتواسته موفق عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.