https://didshahr.ir/1286

مشاور امور بین‌الملل استاندار اردبیل با اشاره به معرفی قابلیت‌های گردشگری اردبیل در کشورهای عربی از اهمیت عمده‌ای برخوردار است گفت: اقدامات انجام گرفته در حوزه معرفی به عنوان فعالیت‌های اولیه برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران به عنوان فاکتور اولیه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش دیدشهر، حسن‌عظیم‌زاده با اشاره به اینکه معرفی قابلیت‌های گردشگری اردبیل در کشورهای عربی از اهمیت عمده‌ای برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در این کشورها می‌تواند برنامه محوری ما در این زمینه باشد.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته در حوزه معرفی به عنوان فعالیت‌های اولیه برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران به عنوان فاکتور اولیه بسیار مهم و تاثیرگذار است اما مهم‌تر از این مساله پیگیری خروجی این اقدامات و تاکید بر حضور سرمایه‌گذاران و گردشگران در ماه‌ها و سال‌های آینده در استان می‌باشد.

گردشگر

مشاور امور بین‌الملل استاندار اردبیل ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم رایزنان فرهنگی و سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی می‌توانند معرف اصلی استان اردبیل باشند.

عظیم‌زاده با تاکید بر اقدامات مثبت انجام گرفته در حوزه گردشگری در ماه‌های گذشته اضافه کرد: تمرکز ما در برهه کنونی تاکید بر جذب گردشگران داخلی است اما در این زمینه لازم است برای جذب گردشگران خارجی نیز برنامه داشته باشیم.

او با اشاره به افزایش نرخ دلار در کشور بیان کرد: این مساله علی‌رغم وجود مضرات اقتصادی، مزیت‌هایی نیز دارد که می‌تواند مشوقی برای جذب گردشگران خارجی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.