https://didshahr.ir/1324

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: این شکارچی اردبیلی که به همراه دوستان خود مشغول شکار بوده اند که ناگهان ار ارتفاع پرت درحال سقوط به دره از ناحیه پا مورد هدف تیر خارج شده از سلاح شکاری خود قرار گرفت وجان خود را از دست داد.

به گزارش دیدشهر، احمد قنبری در خلخال اظهار داشت: شکارچی 43 ساله اردبیلی که قصد شکار در شکارگاه کهران شهرستان خلخال را داشت بر اثر حادثه‌ای هدف گلوله خود قرار گرفته و جان باخت.

وی افزود: این شکارچی به همراه چهار نفر از همراهان خود در این منطقه به شکار کبک مشغول بوده که بر اثر حادثه از ارتفاع سقوط کرده و در این حال تیر از سلاح شکاری وی خارج شده و به پای این شکارچی اصابت می‌کند و همراهان این شکارچی آن را ه بیمارستان منتقل می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال افزود: با وجود تلاش همراهان این شکارچی و کادر پزشکی این شخص بر اثر شدت جراحات وارد شده و خونریزی جان باخت که جسد وی به سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال انتقال یافته و در حال انجام اقدامات قانونی است.

قنبری گفت: با هماهنگی‌های انجام شده ماموران انتظامی خلخال پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام و با بررسی‌های لازم مشخص شد که این فرد بر اثر سقوط از ارتفاع و اصابت گلوله از سلاح شکاری خود که سبب زخمی و خونریزی شدید شده بود جان خود را از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.