https://didshahr.ir/14525

انتخاب هدست بی سیم یا سیم دار یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید باید درمورد آن کامل فکر کرده و نسبت به نیازی که دارید انتخاب خود را انجام بدهید.

R13 31

در دنیای امروزه بازی ها در کنار سرگرم کردن گیمر ها راهی مفید برای فرار از زندگی روزمره به دنیای بزرگ و بی نهایت گیم های ps4 هست و همچنین با روی کار آمدن بازی های نسل جدید شما میتوانید با دیگران درسراسر دنیا ارتباط بگیرید و بازی کنید. اگر شما هم عاشق گیم هستید و زمانی که در بازی هستید می توانید با خرید هدست گیمینگ ps4 این ارتباط را بهبود ببخشید. یک هدست خوب ps4 صدای خوبی را برای یک تجربه بازی همه جانبه‌تر ارائه می‌کند، می‌تواند برای کنترل جنگ‌ها، دریافت صدای پا انمی های اطراف یا ماجراجویی با هم در یک دنیای فانتزی استفاده شود.

در Days Gone نزدیک شدن گروه ها را از همه جهت به چشمان بسته می توانید متوجه شوید، در Anthem به نبردهایی که در آسمان یا زمین بیداد می کنند گوش دهید، در Horizon Zero Dawn یک Thunderjaw را با دقت کامل دنبال کنید و غرش جمعیت و فریادهای هم تیمی خود را تجربه کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های هدفون گیمینگ ps4 وزن مناسبی است که باید داشته باشد به این دلیل که ما گیمرهای کنسول زمان زیادی را صرف بازی می کنیم، اگر وزن هدست زیاد باشد بعد از یک ساعت بازی کردن سردرد و گوش درد و… قطعا سراغمون میاند و مورد بعدی باید هدستی که استفاده میکنید ابری با کیفیت داشته باشد تا باعث عرق کردن بیشتر گوشتان نشود.

راهنمای خرید هدفون گیمینگ ps4

انتخاب هدست بی سیم یا سیم دار یکی از نکات مهم است زیرا هر دو نوع هدست مزایا و معایب خود را دارند. هدست گیمینگ PS4 سیمی کیفیت صدای بهتری نسبت به هدفون بی سیم PS4 را انتقال می دهند. همچنین، سیمی ها هیچ تاخیری ندارند، در حالی که برخی از هدست های بی سیمی PS4 ارزان قیمت ممکن است کمی تاخیر داشته باشند. اما این مورد نیز باید در نظر داشته باشید که با وایرلس ها بدون محدودیت می توانید از صفحه تلویزیون فاصله بگیرید اما با آن یکی فقط تا دو متر شما این توانایی را دارید.

یکی از کابوس های کنسول گیمر ها اعتراض هم تیمی هایشان به نویزهایی است که از میکزوفنشان تولید می شود. حذف نویزمی‌تواند صدای پس‌زمینه را مسدود کند، یکی دیگر از مزایای هدست های با کیفیت ps4 میکروفون عالی است که تضمین می‌کند وقتی در وسط  بازی هستید، دیگران می توانند به وضوح صدای شما را بشنوند.

بهترین هدست گیمینگ برای PS4

فکر نکنید که گرفتن بهترین هدست گیمینگ PS4 ارزش وقت یا هزینه شما را ندارد. این گجت ها با پلی استیشن 5 نیزسازگار هستند. بنابراین اگر قصد دارید در آینده نزدیک مدل پلی استیشن خودرا ارتقا دهید، نگران بلا استفاده ماندن هدست قبلی خود نباشید چون با استفاده از جک 3.5 میلی متری که دارد زیر دسته وصل می شود. برخی از مدل های هدست گیمینگ PS4 میان رده و اکثر رده بالا ها دارای صدای فراگیر مجازی 7.1 یا سه بعدی هستند. این ویژگی می تواند به ایجاد یک تجربه فراگیرتر و معنادارتر کمک کند همچنین امکان درک بهتر تجربه در بازی‌ خاص را فراهم می‌کند که می‌توان آن را بهبود بخشید.

هنگامی که به دنبال بهترین هدفون PS4 هستید، حتما داشتن یک میکروفون خوب برای بازی های تیمی و تعاملی  برایتان مهم است .

اما اساسی ترین مشکل ما برای خرید هدست پیدا کردن یک فروشگاه مطمئن همراه با توضیحات کامل + ویدیو های آنباکس و نقد و بررسی است. فروشگاهی که ما به شما پیشنهاد می دهیم فروشگاه اینترنتی متاپلیر می باشد چون تمام محصولات را با تجربیات مشتریان و تیم خود اطلاعات کامل هر هدست را قرار می دهد.

    https://didshahr.ir/14525

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.