https://didshahr.ir/1499

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۲ کوهنورد که مسیر را می‌شناختند و از تهران برای کوهنوردی به این مسیر آمده بودند به دلیل قطع ارتباط از سوی خانواده آنها اعلام مفقودی شده بود که خوشبختانه همه 12 نفر در سلامتی کامل به سر می‌برند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش دیدشهر، رامین معبودی بیان کرد: ۱۲ کوهنورد که مسیر را می‌شناختند و از تهران برای کوهنوردی به این مسیر آمده بودند، این کوهنوردان حرفه ای وقتی در مسیر کوهنوردی با سرمای شدید و بارندگی مواجه شدند و در یک آلاچیق عشایر شب را سپری کردند ولی به دلیل قطع ارتباط از سوی خانواده آنها اعلام مفقودی شده است در حالیکه چنین اتفاقی نیفتاده بود.

وی گفت: در جریان بارندگی صبح امروز، پس از مشخص شدن موضوع سریعا عملیات جست و جوی مفقودین آغاز شد و دو تیم امداد کوهستان از استان گیلان، یک تیم امداد کوهستان از استان اردبیل و یک تیم از افراد محلی و هیئت کوهنوردی تالش به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: با توجه به بارش برف در منطقه تجسس کوهنوردان مفقود ادامه دارد و خوشبختانه همه 12 نفر در سلامتی کامل به سر می‌برند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.