https://didshahr.ir/1666

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به مطالعات انجام گرفته درمورد دو بانده کردن جاده های مغان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته، قرار است در دو قطعه یکی به طول پنج کیلومتر از گرمی به سمت بیله سوار و دیگری به طول 7.5 کیلومتر از بیله‌سوار به سمت گوگ تپه، پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرایی به زودی شروع شود.

به گزارش دیدشهر، محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی بیله‌سوار اظهار داشت:‌ مطالعات پنج شهر کوچک استان اردبیل در بحث بازآفرینی شهری انجام شده و تلاش و جدیت بر این است تا در زمینه انجام مطالعات در سایر شهرها نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی در بازآفرینی شهری فقط برای شهرهای بالای 50 هزار خانوار است ولی با پیگیری‌های انجام شده در راستای توسعه و بازآفرینی شهرهای کوچک، مطالعات این پنج شهر کوچک استان از جمله بیله‌سوار انجام شده و حتی قبل از پایان مطالعات، مقدار قابل توجهی قیر رایگان برای ترمیم معابر شهر بیله‌سوار به شهرداری تحویل داده شده است.

جاده

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: مطالعات دوبانده شدن جاده‌های منطقه مغان با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته از وزارت راه و شهرسازی انجام شده و قرار است در دو قطعه یکی به طول پنج کیلومتر از گرمی به سمت بیله سوار و دیگری به طول 7.5 کیلومتر از بیله‌سوار به سمت گوگ تپه، پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرایی به زودی شروع شود.

در این باره بیشتر بخوانید:

وجود محدودیت برای پروژه های روستایی

۶۴ درصد تلفات استان در قسمت شمالی استان رخ می‌دهد

حیدری با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: هیچ گونه بدهی به شهرداری‌ها از بابت اجرای معابر در مسکن مهر شهرستان بیله‌سوار وجود نداشته و نقشه‌های معابر مجتمع مسکن مهر کمربندی بیله‌سوار برای اقدام تحویل شهرداری شده است.

وی گفت: کتابخانه بیله‌سوار با توجه به استفاده از منابع استانی که بزرگترین کتابخانه شهرستانی استان بوده توسط راه و شهرسازی اردبیل تکمیل شده و مطالبات پیمانکاری وجود دارد و مورد انتظار است که ادارات برق و آب و فاضلاب در خصوص هزینه انشعابات قبل از تخصیص اعتبار همکاری لازم را در این زمینه برای بهره‌برداری از آن داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به کمبودها در استان اردبیل در حوزه بزرگراه بیان کرد: تنها 150 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در 20 سال گذشته احداث شده اما براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی احداث بزرگراه در استان را توسعه و گسترش دهیم.

جاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.