https://didshahr.ir/1668

شهردار اردبیل با اشاره به معرفی اختلاس گر اداره به دادسرا گفت: شهرداری اردبیل در راستای ارتقای سلامت اداری نشان داده است که فساد اداری قابل چشم پوشی نیست و برای ریشه کن کردن هرگونه فساد اداری، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش دیدشهر، حمید لطف اللهیان در جلسه شورای معاونین تصریح کرد: در راستای ارتقای سلامت اداری در مجموعه شهرداری اردبیل و همراهی و ارتباط تنگاتنگ با دستگاه قضایی استان باتوجه به نظارت دقیق شهرداری یک مورد تخلف توسط یکی از کارمندان واحد درآمد احراز شده و مراتب به دستگاه قضایی اعلام جرم شد.

وی با بیان اینکه خود مجموعه شهرداری اردبیل شاکی پرونده بوده افزود: یکی از کارکنان به تذکرات متعدد توجهی نکرده و با مرتکب شدن به جرم از طرف شهرداری اردبیل به دادسرا معرفی شده است.

شهردار اردبیل گفت: این کارمند با زد و بند با برخی از پیمانکاران مبلغی دریافت نموده که برای وصول مبلغ و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان فرد متخلف به دادسرا معرفی شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دادستان اردبیل در خصوص جلوگیری از تضییع بیت المال و برخورد با عناصر دخیل افزود: ارتقای سلامت اداری شهرداری با همراهی نهادهای نظارتی و قضایی در حال انجام است.

لطف اللهیان بیان کرد: شهرداری اردبیل نشان داده است که فساد اداری قابل چشم پوشی نیست و این نهاد جهت جلوگیری از تضییع بیت المال آماده هست برای ریشه کن کردن هرگونه فساد اداری، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شهردار اردبیل گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و پالایش نواقص و رسیدن به شرایط ایده آل، تعامل و همراهی بی دریغ دادستان اردبیل نیز راهگشای بزرگی در این زمینه بوده است.

شهردار اردبیل به نتیجه بخش بودن جلسات سلامت اداری اشاره کرد و گفت: مبارزه با هرگونه فساد اداری همچنان تداوم داشته و آسیب‌هایی که نظام اداری را در مجموعه شهرداری اردبیل تهدید میکنند شناسایی شده و ریشه کن می‌شود.

وی شفاف‌سازی، کارآمدسازی و هماهنگ ساختارها، نظارت،کنترل تکریم ارباب رجوع را سرلوحه اقدامات شهرداری اردبیل دانست و بیان کرد: عزم جدی مجموعه شهرداری اردبیل برای مبارزه و ریشه کنی فسادها حتی جزئی موجود مبنی بر کنترل و نظارت دقیق بر عملکرد کارمندان و برون سپاری وظایف نتیجه بخش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.