https://didshahr.ir/1850

شهردار اردبیل دانشجویان را همواره پیشگام و طلایه دار آرمان های بلند ملت ایران خواند وگفت: ۱۶ آذر ماه یادآور خاطرات سه تن از شهدای گرانقدر که پیام آور عزت و شرف بوده است.

به گزارش دیدشهر،  متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر ماه یادآور خاطرات سه تن از شهدای گرانقدر ایران اسلامی است که پیام آور عزت و شرف بوده و نشان دادند دانشگاه و جامعه دانشگاهی نماد مقاومت در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

روزی که دانشجویان ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام استبدادی فریاد زدند و درس آزادگی، حریت و عزت خواهی را به دانشجویان هدیه دادند.

دانشجویان همواره پیشگام و طلایه دار آرمان های بلند ملت ایران هستند و در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران منشا برکات و ثمرات فراوانی بوده اند، از این رو مشارکت و حضور دانشجویان در مدیریت شهری و اقدامات فرهنگی و اجتماعی همواره برای شهر بسیار ارزشمند بوده و از ظرفیت های این نسل نو اندیش نمی توان غافل شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر روز اندیشه های نو و فکرهای خلاق این روز را به دانشجویان و دانشگاهیان اردبیل تبریک عرض نموده از خداوند منان برای دانشجویان و فرزانگان این دیار پرافتخار عزت، سربلندی و سلامتی خواستارم.

امید است دانشجویان شهر اردبیل با پرداختن به سبک زندگی اصیل و تبعیت از الگوی شهرسازی مدرن و همسو با معماری ایرانی اسلامی مدیران و برنامه ریزان شهری را در احیا و ارتقا سیما و منظر شهری یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.