https://didshahr.ir/1897

فرماندار خلخال با اشاره به تکمیل تصفیه خانه آب شرب با استفاده از روش بی. او. تی گفت: طرح های عمرانی در دست اجرا از محل اعتبارات استانی وملی این طرح نیز با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال تکمیل است.

به گزارش دیدشهر، فریدون بابایی در جریان بازدید امام جمعه این شهر از طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان افزود: 225 طرح از این تعداد از محل اعتبارات استانی و 45 پروژه نیز از محل اعتبارات ملی اجرا می شود.

وی بیان کرد:علاوه بر طرح های عمرانی در دست اجرا از محل اعتبارات استانی وملی طرح احداث تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال به عنوان یکی از طرح های بزرگ این شهرستان نیز با استفاده از روش بی. او. تی و با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال تکمیل است.

تصفیه خانه

فرماندار خلخال اظهار داشت : این طرح با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال تکمیل بوده و براساس اظهارات مجری و مهندس مشاور طرح عملیات اجرایی ساختمان پروژه پایان یافته و تجهیزات لازم برای راه اندازی آن خریداری و آماده نصب می باشد.

بابایی بیان کرد: برابر با برنامه زمان بندی پروژه تصفیه خانه آب شرب خلخال در اردیبهشت سال 98 به بهره برداری می رسد و با بهره برداری از آن آب شرب سالم و تصفیه شده شهر خلخال و 26 روستا تا افق سال 1425 تامین خواهد شد.

تصفیه خانه

وی ازاجرای عملیات پروژه تبدیل راه فرعی خلخال به اسالم به اصلی در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان خبرداد وگفت: برای اجرای این پروژه به طول 18 کیلومتر با عرض آسفالت 12 متر و با مشخصات فنی وایمنی راه اصلی بالغ بر 130 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار خلخال با پایان عملیات اجرایی لایه دوم آسفالت این راه که هم اکنون در حال اجرا است پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

بابایی اضافه کرد: پروژه آسفالت جاده توریستی خلخال، ماجولان به ماسوله در استان گیلان از دوسمت در حال اجرا بوده واین راه در تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جاده-آسفالت

وی با بیان اینکه پروژه در حال احدث راه اصلی خلخال ،کلور، درام به منجیل تنها راه ارتباطی فاقد گردنه برف گیر استان اردبیل در جنوب است، اظهار داشت: از 6 پل بزرگ در مسیر اجرای پروژه چهار مورد تکمیل شده و 2مورد دیگر در حال اجراست.

فرماندار خلخال افزود: عملیات بازگشایی مسیر در مناطق دره ای در حال پایان بوده و 8 کیلومتر نیز به مرحله آسفالت ریزی رسیده و ادامه مسیر نیز با استفاده از پیمانکاران توانمند در حال زیرسازی، راهسازی و آماده سازی برای آسفالت است.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی گیلان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.