https://didshahr.ir/20694

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیش از 850 انشعاب گاز رایگان طی سال گذشته به جامعه هدف در استان واگذار شده است.

سردار اسماعیلی

سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت در این باره به بهره مندی 858 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از گاز طبیعی طی سال گذشته اشاره نمود و اظهار داشت : برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده 80 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه ، آمادگی کامل داریم و در همین راستا طی سال گذشته تعداد 858 انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد ، سازمان بهزیستی، مساجد و …. واگذار شده است.

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد : طی سال گذشته 530 انشعاب گاز رایگان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعداد 328 انشعاب گاز به خانواده های محترم تحت پوشش بهزیستی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

وی با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گاز رسانی استان انجام می شود افزود : مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده ننموده اند می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

گفتنی است شرکت گاز استان اردبیل از بدو تاسیس تا بحال به بیش از 510 هزار مشترک خدمات گازرسانی ارایه می دهد که از این تعداد 374 هزار مشترک شهری و 136 هزار مشترک روستائی می باشند.

علمک گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.