https://didshahr.ir/20947

هدف از راه اندازی نمایندگی اشنایدر ارائه‎‌ی محصولاتی با کیفیت، مطابق با تقاضای مشتری و همگام با تکنولوژی می‎‌باشد.

امروزه  شرکت‎‌های فنی و مهندسی با شناخت کیفیت و تنوع محصولات برند‎‌های مختلف روز دنیا چون اشنایدر اقدام به دریافت نمایندگی اشنایدر می‌نمایند. این شرکت‎‌ها با فروش محصولات اشنایدر و فعالیت در زمینه‎‌ی محصولات این برند به عنوان یک واسطه بین تولیدکننده اصلی و خریدار عمل می‌کنند. در واقع هدف از راه اندازی نمایندگی اشنایدر ارائه‎‌ی محصولاتی با کیفیت، مطابق با تقاضای مشتری و همگام با تکنولوژی می‎‌باشد.

اشنایدر الکتریک Electric Schneider که در واقع یک شرکت تولید و فروش تجهیزات الکتریکی فرانسوی و چند ملیتی است، برای اولین بار در قرن 19 توسط برادران اشنایدر در ابتدا با فعالیت در زمینه‎‌ی صنایع فولاد، آهن، کشتی سازی راه اندازی شد و سپس سال‎‌ها بعد با تأسیس این شرکت در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس به فعالیت در زمینه‎‌ی تولید موتور برقی، تجهیزات و تابلو برق و… مشغول شد. به طوری که از این کمپانی می‌توان به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‎‌ها در زمینه‎‌ی تولید محصولات برقی یاد کرد که علت این حجم از فعالیت جلب اعتماد مشتریان خود است.

نمایندگی اشنایدر الکتریک در فرانسه

در حقیقت دفتر اصلی و مرکز این برند در فرانسه و شهر روی ملزمون واقع شده که در زمینه تولید تجهیزات و محصولات الکتریکی و توزیع و انتقال انرژی فعالیت می‎‌نماید و برای گسترش محصولات و برند خود در سراسر جهان اقدام به تأسیس کارخانه‎‌جاتی در قاره‎‌های متفاوت نموده و محصولاتی تحت لیسانس و نظارت شرکت اصلی و با کیفیت بالا و اول جهانی را تولید کرده و روانه بازار فروش می‎‌نماید.

سال تأسیس نمایندگی schenider در ایران

جالب است بدانید که اولین شرکت و نمایندگی این برند دفتر تله مکانیک ایران  بود که در سال 1354 تأسیس شد و کارخانه آن نیز در سال 1379 با هدف گسترش و افزایش فعالیت و سرمایه گذاری در ایران در شهرستان کرج راه اندازی شد. فعالیت این کارخانه در زمینه‎‌ی مونتاژ و تولید کلید مینیاتوری از 2 تا 63 آمپر بوده که به واسطه‎‌ی نمایندگی‎‌های مختلف آن در سراسر ایران به متقاضیان و مشتریان می‌رسد.

محصولات نمایندگی اشنایدر چینی یا فرانسوی

یکی از سؤالاتی که برای مصرف کنندگان این برند ممکن است مطرح شود این است که از محصولات کدام کشور استفاده کنیم؟ در پاسخ باید عرض کنیم که محصولات چینی از کیفیت پایین‎‌تری نسبت به محصولات فرانسوی برخوردار بوده و به همین سبب دارای قیمت پایین‎‌تری نیز می‎‌باشد. بنابراین در صورتی که از این محصولات در صنعت استفاده می‌کنید بهتر است که نوع با کیفیت‎‌تر آن را تهیه کنید تا در معرض خطر قرار نداشته باشید.

هلوگرام در محصولات نمایندگی اشنایدر

امروزه بسیاری از برندها و نمایندگی‎‌ها جهت اطمینان خاطر مشتریان خود و نیز نشان دادن اصل بودن کالاها اقدام به استفاده از برچسب‎‌های هلوگرامی می‌کنند. این برچسب‎‌های زیبا که نمای سه بعدی دارند به عنوان یک نشان امنیتی محسوب می‌شوند. بنابراین برند schenider نیز با به کاربردن این برچسب بر روی محصولات خود به مشتریان از اصالت کالا خبر می‌دهد.

مجموع فعالیت‎‌های نمایندگی‎‌های schenider

حوزه تخصص و فعالیت نمایندگی اشنایدر بسیار گسترده می‎‌باشد. به طوری که شاهد محصولات متنوعی در زمینه‎‌ی کسب و کارهای کوچک منازل، اتوماسیون ساختمان، محصولات ولتاژ پایین، محصولات دوست دار محیط زیست و انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی، دسترسی به انرژی، توزیع ولتاژ متوسط و… هستیم.

کسب و کارهای کوچک در منازل، در زمینه‎‌ی کسب و کارهای کوچک خانگی نیز این برند توانسته امنیت و کیفیت را با محصولات متنوعی که ارائه می‌دهد برای مشتریان خود به ارمغان آورد. از جمله محصولات این زمینه می‌توان به: کلید برق، روشنایی اضطراری، هوشمندسازی خانه، امنیت خانه، محافظ برق، تهویه مطبوع و… اشاره نمود.

محصولات اتوماسیون ساختمان‎‌ها، محصولات نمایندگی‎‌های اشنایدر توانسته در زمینه هوشمندسازی ساختمان‌‎ها گام مؤثری بردارد و رضایت مشتریان را در این زمینه جلب نماید. مانتورینگ هواساز و تجهیزات کنترلی می‌توانند به وسیله‎‌ی کنترل‎‌هایی که قابل برنامه‎‌ریزی هستند، همه‎‌ی پارامترهای هواساز را تحت کنترل خود بگیرند.

Schenider و انرژی خورشیدی

یکی از فعالیت‎‌های نمایندگی اشنایدر و کارخانه‌جات آن، محصولات انرژی خورشیدی با هدف دست‌یابی و بهره‌وری همه‎‌ی افراد از منابع انرژی می‎‌باشد. چرا که بسیاری از کشورها از انرژی‎‌های فسیلی و نیز سایر منابع انرژی برخوردار نیستند و تأمین انرژی در این کشورها امری بسیار دشوار می‎‌باشد. اما با استفاده‎‌ی حداکثری از محصولاتی نظیر فانوس خورشیدی یا چراغ‎ و لامپ‎‌هایی که با انرژی خورشید کار می‌کنند می‌توان این مشکل را به شکل ساده‎‌تری حل نمود. این برند توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری فتو ولتاییک از نور خورشید انرژی الکتریکی تولید کند.

محصولات نمایندگی اشنایدر

آشنایی و شناخت مشخصات فنی محصولات نمایندگی این برند می‌تواند در راستای خریدی مطمئن و با کیفیت کمک رسان باشد. در واقع یکی از نکات بسیار مهم در خصوص یک خرید با کیفیت شناخت هدف از خرید آن محصول و شناخت ویژگی‌‎های مختلف آن و نیز انتظاراتی که از آن داریم می‌باشد.

آشنایی با کلید مینیاتوری؛ کاربرد اصلی کیلید مینیاتوری در حفاظت از مدارهای الکتریکی در مقابل جریان‎‌های غیرمجاز می‎‌باشد. این کلیدهای مینیاتوری یا فیوزها در واقع یکی از محصولات کاربردی تجهیزات برق در نمایندگی اشنایدر هستند که بسیار نسبت به جریان عبوری حساس‌اند. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که این کلید چگونه در برابر جریان اضافی عکس‌العمل نشان می‌دهد؟ این عکس‌العمل از طریق دو قطعه فلزی نیمه هادی انجام می‌شود. در واقع با اضافه شدن جریان، این قطعات گرم شده که در نهایت با گرم شدن فلز خم می‌شود و سبب قطع ارتباط و یا جریان می‌شود. این کلیدها از رنج‎‌های جریانی متفاوتی برخوردار هستند که شامل 2 آمپر تا 63 آمپر می‎‌باشد و به صورت تک پل تا چهار پل در فروشگاه‎‌ها موجود هستند.

کلید اتوماتیک کمپک در نمایندگی اشنایدر؛ حفاظت از مدار و قطع نمودن آن در مقابل برگشت جریان، افت ولتاژ به مقدار زیاد، کشیده شدن جریان اضافه به واسطه‎‌ی مصرف کننده و نیز جلوگیری از ایجاد اتصال کوتاه از جمله کاربردها و وظایف کلید اتوماتیک کمپک می‎‌باشد. این کلید در واقع یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه قطع و وصل در فشار ضعیف بوده که توانایی فراهم نمودن شرایط برای قطع و وصل کردن ایمن و اتوماتیک مدار برقی را دارد. این کلیدها در سه وضعیت خاموش، روشن، روشن و خطا قرار خواهند گرفت.

کلید هوایی؛ از دیگر محصولات نمایندگی اشنایدر می‌توان به کلید هوایی که نوعی از کلید اتوماتیک در سطح فشار ضعیف هستند و در امپراژهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره نمود. این کلیدها جهت محافظت از مدار در مقابل خطرات اضافه بار، اتصال کوتاه و یا اتصال به زمین، حفاظت موتوری و ژنراتوری به کار گرفته می‌شوند.

بعد کسب اطلاعات در خصوص نمایندگی اشنایدر الکتریک و محصولات ارائه شده توسط این نمایندگی در صورتی که تمایل به خرید تجهیزات این برند را دارید می‌توانید به  سایت صنعت روز که یکی از برترین نمایندگی‎‌های این برند در ایران است مراجعه نمایید. فروشگاه صنعت روز تشکیل شده از کارشناسانی حرفه‎‌ای و متخصص در زمینه‌‎های مختلف تأمین قطعات، طراحی و مشاوره فروش می‎‌باشد و سعی دارد با  ارائه‎‌ی محصولاتی اورجینال و اصل رضایت مشتریان خود را جلب نماید. جهت ارتباط با این سایت می‌توانید از آدرس sanatrooz.com استفاده نمایید.

    https://didshahr.ir/20947

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.