https://didshahr.ir/21408

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب 3 هزار و 57 انشعاب تا پایان شهریورماه سالجاری خبر داد.

علمک گاز

سردار اسماعیلی  با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان بیش از 144 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از ده هزار و 231 کیلومتر رسیده و تعداد سه هزار و 57 عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که از این تعداد 767 علمک در شهرها و 2 هزار و 290 علمک انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده ، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمکهای نصب شده در سالجاری به 250 هزار و 82 انشعاب رسیده است.

وی عملکرد شرکت گاز استان را در شش ماهه نخست سالجاری در حوزه جذب مشترک نیز بدین شرح توضیح داد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری 6 هزار و 539 مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به 517 هزار 386 مشترک رسیده است.

سردار اسماعیلی روستاهای بهره مند ازگاز طبیعی در سطح استان اردبیلرا 1419 روستا برشمرد و جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان را صد در صد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از 96 درصد عنوان کرد و افزود : استان اردبیل دارای 29شهر می باشد که تمامی ساکنین شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

سردار اسماعیلی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با ارایه خدمات غیر حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می شود و کلیه شهروندان می توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی ، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی ، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

مصرف بيش از یک هزار و 400 ميليون مترمكعب گاز طبيعي در استان اردبیل طی سالجاری

مديرعامل شركت گاز استان اردبیل از مصرف یک هزار و 413 ميليون متر مکعب گاز طبيعي طي سال جاری در استان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصول سردسال، مصرف گاز مشترکین خانگی در روزهای اخیر نسبت به روزهای قبل از آن افزایش یافته است.

سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه در سالجاری در بخش هاي خانگي، تجاري و صنعتي استان 1 هزار و 413 ميليون مترمكعب گاز مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، 602 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و 811 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان 4.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با 71 میلیون متر مکعب کاهش مصرف و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با 132 میلیون متر مکعب رشد مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

در پایان مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان گرامی می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری 194 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.