https://didshahr.ir/21581

دکوراسیون ادارای یکی از مورد‌های مهمی است که باید حتماً به آن توجه کرد. در طراحی دکوراسیون اداری باید وظایف کارکنان، شخصیت اکثریت مشتری‌ها، ارباب رجوعان و تعاملات را در نظر گرفت.

دکوراسیون ادارای یکی از مورد‌های مهمی است که باید حتماً به آن توجه کرد. در طراحی دکوراسیون اداری باید وظایف کارکنان، شخصیت اکثریت مشتری‌ها، ارباب رجوعان و تعاملات را در نظر گرفت. بنابراین نباید از کنار طراحی داخلی اداری ساده گذشت و حتما باید این کار را به یک تیم حرفه ای سپرد. امروزه دیگر مانند قبل از اتاق‌های دلگیر که دو یا سه نفر مشغول به کار هستند، استفاده نمی‌شود. امروزه چیدمان اداری دگرگون شده است و شرکت‌های متنوع زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. اما باید در این زمینه شرکت معروف و معتبری را انتخاب کنید تا از نتیجه کار راضی باشید.

طراحی دکوراسیون اداری

رعایت اصول چیدمان اداری توسط بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری

ابتدا بهتر از قبل از معرفی شرکت‌های برتر در این زمینه به معرفی اصول چیدمان دکوراسیون اداری بپردازیم که رعایت دقیق این اصول فقط از پس شرکت های معتبر و باتجربه طراحی اداری بر می آید:

چیدمان سنتی بدین شکل است که از اتاق‌های مجزا تشکیل شده است. این نوع از چیدمان برای خیلی از ادارات کاربردی است اما برای برخی غیر کارآمد می‌باشد.

چیدمان به صورت کابین به این شکل است که در این روش دیوارهای متحرک یا پارتیشن‌ها در قسمت‌های مختلف قرار می‌گیرد. این سبک در دکوراسیون اداری پرطرفدار است. البته مقرون به صرفه بودن آن را نیز نمی توان نادیده گرفت. با استفاده از این روش می‌توان فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی را در متراژهای پایین ایجاد کرد. این روش مدرن و زیباست و جذابیت محیط را چند برابر می‌کند و علاوه بر آن باعث استفاده بهینه از فضا می‌گردد.

چیدمان دفتر بر اساس کار تیمی، چیدمانی ست که برای تعاملات تیمی استفاده می‌شود. باید فضایی جدا و زیبا در نظر گرفت که گروه‌ها جلسات مشترک خود را در آن برگزار کنند.

نکات ضروری که شرکت های معروف طراحی اداری برای پیشرفت کسب و کار شما در نظر می گیرند:

طراحان اداری خوش سابقه می دانند که یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث پیشرفت شرکت‌ها شده است، طراحی درست و منحصر به فرد آن‌ها ست. زیرا طراحی باعث می‌شود، راندمان کار بالا رفته و افراد با انرژی بیشتری مشغول به کار شوند و برای این کار روش‌های مختلف وجود دارد.

بسیاری از شرکت‌های طراحی اداری معروف در پروژه دکوراسیون اداری از گیاهان زیبا برای تلطیف کردن محیط استفاده می‌کنند و چراغ های جذاب که گزینه دیگری است که به فضا جلوه ای خاص می‌دهد، بهره می برند. به شما استفاده از مبلمان شیک و متناسبی پیشنهاد می دهند که زیبایی محیط را دو چندان خواهد کرد.

برای اینکه کارکنان آرامش بهتری در فضا داشته باشند، رنگ‌های آرامش بخش بسیار مناسب است. مبلمان اداری، صندلی و میز های اداری باید در استاندارد ترین حالات ممکن باشد. زیرا افراد وقت زیاد خود را در ادارات می‌گذرانند و باید به سلامت جسمی آن‌ها نیز توجه کرد. رعایت همه این موارد دست به دست هم می دهند که راندمان کاری افزایش یافته و در نتیجه کسب و کار شما پیشرفت کند.

دکوراسیون اداری

توجه به اتاق مدیریت در دکوراسیون اداری

طراحان اداری بر این موضوع واقف هستند که اتاق مدیریت از موارد مهم دیگری است که باید دارای بهترین طراحی در دکوراسیون اداری باشد. باید نهایت دقت و حساسیت را در طراحی اتاق مدیر انجام داد. زیرا در این اتاق مهم ترین کارها و تصمیمات گرفته می‌شود. برای اتاق مدیریت لازم است نیم ست اداری طراحی گردد و از کاغذ دیواری‌های جذاب برای جلب مخاطب استفاده کرد. میز کاری باید زیبا و متفاوت باشد و اصولا میزهای اداری به گونه‌ای طراحی می‌شود که دارای فایل‌ها و کشورهای زیادی ست. زیرا مدیران به این فضا برای نظم دادن به اسناد‌ خود،  نیاز دارند. برای اتاق مدیریت باید میز‌ها به صورت سفارشی باشند تا نیاز مدیر به صورت کامل برآورده شود. اتاق مدیریت باید عایق صدا باشد زیرا فضایی ست که به علت جلسات متعدد و تصمیم‌های مهم نیازمند تمرکز است.

اگر اتاق مدیریت دارای فضای کافی نیست. می‌توان به دو بخش تقسیم کرد یک قسمت را به گفت و گو‌های دوستانه و قسمت دیگر برای کارهای اداری در نظر گرفت و این فضا را با توجه به متراژ می توان مدیریت کرد.

شرکت‌های فعال در زمینه دکوراسیون اداری

گروه بام

این تیم طراحی داخلی یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی دکوراسیون اداری ست. طراحی دکوراسیون اداری در گروه بام با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. گروه معماری بام دارای متخصصان خبره در حوزه های طراحی داخلی و معماری می‌باشد. این مجموعه سعی دارد علاوه بر طراحی درست و کاربردی، سلیقه مشتریان خود را نیز در نظر بگیرد. بسیاری از افراد علاقه مند به دو سبک مدرن و کلاسیک هستند و مشتریان طبق سلیقه خود سبک مورد نظر را انتخاب کرده و گروه بام بدون هیچ اتلاف وقتی کار خود را شروع می‌کند. جزئیات برای گروه بام بسیار مهم است. خدمات پس از فروش از خدمات دیگر این تیم است. بدون تعلل می‌توانید کار خود را به این گروه بسپارید.

شرکت طراحی داخلی مکعب

گروه مکعب نیز از شرکت‌های معروف دیگری است که در زمینه طراحی دکوراسیون اداری به خوبی فعالیت می‌کند. مشاوران این گروه به صورت رایگان، مشاوره داده و در هر زمینه ای مشتریان را راهنمایی می‌کنند. محصولات این گروه دارای متریال متنوعی است این شرکت نیز طراحی های زیبایی را در کارنامه کاری خود دارد. در پروژه‌های اداری که توسط گروه مکعب با قیمت مناسب انجام می‌شود، بهترین متخصصان کار شما را انجام داده و در هر زمینه ای شما را راهنمایی می‌کنند. علاوه بر این نظارت مسئله مهم دیگری است که تیم بزرگ مکعب انجام میدهد. برای دیدن نمونه کار شرکت مکعب می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

شرکت هیرادانا

شرکت هیرادانا شرکت دیگری در زمینه ارائه خدمات در حوزه‌های دکوراسیون اداری می‌باشد. این شرکت خدمات معماری را از صفر تا صد انجام می‌دهد. خدمات این شرکت شامل تمام ادارات خصوصی و دولتی می‌شود. این شرکت سابقه درخشانی را در کارنامه خود دارد. با این وجود مشتریان با خیال راحت می‌توانند به شرکت هیرادانا مراجعه کرده و خدمات خود را دریافت کنند. کیفیت اصل اول شرکت ست. هیرادانا پروژه‌های انجام‌شده موفقی در رزومه خود دارد.  این گروه خلاقیت و نوآوری را همیشه در نظر گرفته و با هزینه بسیار مناسبی به مشتریان خدمات می‌دهند. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری، دکوراسیون لوکس، کلاسیک، مدرن و بازسازی دکوراسیون اداری از خدمات این شرکت است. شما می‌توانید پروژه‌های متعدد این گروه را در سایت هیرادانا مشاهده فرمایید. این گروه با توجه به علایق و خواسته کارفرما کار خود را انجام داده و سبک مورد نظر را اعمال می‌کنند.

دکوراسیون اداری

در آخر اگر شما هم شرکت های معروفی را در این زمینه می شناسید و تجربه خوبی دارید به ما معرفی کنید.

    https://didshahr.ir/21581

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.