https://didshahr.ir/2176

شهردار منطقه چهار اردبیل با اشاره به طرح ساماندهی زباله های میر اشرف گفت: به دقت چهارگوشه این منطقه را رصد کرده‌ایم وسعی می کنیم هر چه سریعتر این منطقه را از لحاظ منظر و سیمای شهری اصلاح کنیم.

به گزارش دیدشهر، فضیلت ابراهیمی اظهار کرد: در بازدیدی که از محله میراشرف و اطراف آرامستان این منطقه داشتیم به دقت چهارگوشه این منطقه را رصد کرده‌ایم که یک نقطه آن به اراضی زراعی متصل است که احتمال دارد جوندگان و موش از این منطقه به سمت آرامستان حرکت کند که تصمیم بر این شد نسبت به سم‌پاشی منطقه و همچنین هشدار به مالک زمین زراعی نسبت به طعمه‌گذاری اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به شورای شهر پیشنهاد خواهیم کرد تا در سال آینده اعتبار لازم را برای تبدیل بخشی از اراضی بایر این منطقه با هدف خرید و ساماندهی و تبدیل آن به بوستان اختصاص دهند تا ما بتوانیم مشکلات به وجود آمده را برطرف کنیم.

رفتگر-زباله

شهردار منطقه چهار اردبیل بیان کرد: از اهالی منطقه نیز انتظار داریم از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در این منطقه پرهیز کنند تا ما هر چه سریعتر این منطقه را از لحاظ منظر و سیمای شهری اصلاح کرده و ساماندهی کنیم.

در روزهای اخیر برخی از شهروندان ساکن میراشرف به ویژه ساکنان اطراف آرامستان این منطقه از جولان دادن موش‌ها و جوندگان در فواصل قبور و همچنین برخی واحدهای مسکونی گله‌مند بودند که شهردار منطقه چهار اردبیل قول مساعد داد تا هر چه سریعتر نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات به وجود آمده اقدامی عملی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.