https://didshahr.ir/2188

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در استان گفت: با همراهی سایر نمایندگان استان پیگیر کارهای مقدماتی برای کلنگ‌زنی این مجموعه بودیم که این امر با سفر رئیس جمهور محقق خواهد شد.

به گزارش دیدشهر، محمد فیضی اظهار کرد: ما با همراهی سایر نمایندگان استان پیگیر کارهای مقدماتی برای کلنگ‌زنی این مجموعه بودیم و امیدواریم با اجرایی شدن این بیمارستان کمبود تخت در استان اردبیل تا حدودی برطرف شود.

وی در مورد تخصیص عوارض آب‌های گرم معدنی به شهرداران شهرهای گردشگرپذیر خاطرنشان کرد: ما در بودجه سالجاری مصوب کردیم که این عوارض توسط شورای برنامه‌‌ریزی استان اخذ و در همان شهرستان به عنوان زیرساخت گردشگری هزینه شود که براساس این برنامه تعریف شده علاوه بر سرعین در سایر شهرهای دارای آبگرم این برنامه اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به ارجاع پرونده نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان به کمیسیون اصل 90 اشاره کرد و گفت: امیدواریم وضعیت نگران‌کننده کارگران و پرسنل این نیروگاه هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

فیضی با بیان اینکه نماینده مجلس قطعا با نظر اقلیت کار نمی‌کند بلکه خود را مدیون آرای مردم می‌داند، تصریح کرد: در پروژه راه آهن اردبیل در حالی که در سال 94 این پروژه 7 میلیارد تومان اعتبار داشته و در مجموع در این سال‌ها 323 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته است در سال 95 به این پروژه 47 میلیارد تومان، سال گذشته 123 میلیارد تومان و امسال نیز 145 میلیارد تومان در کنار فاینانس داخلی به راه آهن تزریق شده است.

وی ضرورت اجرای اصول 15 و 19 قانون اساسی را یادآور شد و بیان کرد: ما از وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان کشوری خواسته‌ایم تا به خواسته و مطالبه مردم احترام گذاشته و زمینه عملیاتی شدن این اصول مصرح قانون اساسی را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.