https://didshahr.ir/2267

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری اردبیل با اشاره به وضع بد اقتصادی گفت: به لحاظ شرایط بد اقتصادی و معشیتی اقدام قانونی برای اخذ طلب ها صورت نگرفته و شایسته است ادارجات، موسسات و قشر مردم بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند.

به گزارش دیدشهر، خلیل احمدیان تصریح کرد: تا امروز هیچ معوقه ای در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری نداریم و ما سعی کردیم تا معوقه برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری را که از مرداد ماه باقی مانده بود به ویژه بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری را پرداخت کنیم تا مشکلی از لحاظ تمدید دفترچه درمانی خود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل از چندین ادارجات، موسسات و قشر مردم طلب دارد، گفت : به لحاظ شرایط بد اقتصادی و معشیتی اقدام قانونی برای اخذ طلب ها صورت نگرفته و شایسته است این نهادها بدهی خود را پرداخت کنند.

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری اردبیل ادامه داد: مجموعه شهرداری اردبیل در کل ۱۱ شرکت اقماری دارد که ۵ شرکت حجمی کارگری، صورت وضعیت آذرماه را ارایه ننموده اند و به محض ارایه صورت وضعیت نسبت به پرداخت حقوق آن ها اقدام خواهد شد.

احمدیان همچنین بیان کرد: حقوق آذرماه ۶ شرکت حجمی فضای سبز نیز که تعداد نیروهایش به یک سوم کاهش یافته درصورت ارایه صورت وضعیت پرداخت خواهد شد هرچند دو روز هم به موعد مقرر پرداخت حقوق ها باقی مانده است.

وی با اینکه شرکت های حجمی خدمات شهری نیز تاکنون هیچ ریالی از شهرداری اردبیل طلب ندارند، افزود: تمامی کارکنان نیز اعم از رسمی، پیمانی، کارگری و قراردادی و حتی رانندگان استیجاری تا به امروز حقوق، اضافه کاری، رفاهی و پاداش خود را دریافت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.