https://didshahr.ir/2271

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به حمایت شورا از پروژه های عمرانی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه پیاده‌راه‌ها در شهر اردبیل به سیما و منظر شهری جلوه‌ای متفاوت بخشیده که شورا نیز از این پروژه‌ها حمایت می‌کند.

یونس رونقی

به گزارش دیدشهر، یونس رونقی تصریح کرد:با توجه به اینکه کلیات این پروژه‌ها در شورای ترافیک استان و با حضور متخصصان و کارشناسان زبده به تائید و تصویب رسیده است عملیاتی شدن آنها به کاهش بار ترافیکی و بهبود و اصلاح این امر کمک خواهد کرد.

وی گفت: هر چند برخی از شهروندان نسبت به اجرای پیاده‌راه شیخ صفی‌الدین اردبیلی نظرات و پیشنهاداتی داشته‌اند ما در شورای شهر اردبیل با گوش شنوا آنها را شنیدیم و سعی کردیم با صحبت‌هایی که با مشاور و مجری این پروژه داشتیم بخش عظیمی از این خواسته‌ها و مطالبات را جامه عمل بپوشانیم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در مجموع اجرای پیاده‌راه‌ها به دور از شعارزدگی در نقطه عمل حرکت مطلوبی است که شورا و شهرداری در دور جدید فعالیت خود آنها را مورد دقت و رصد قرار داده و قطعا در مسیرهای مختلف نیز پیاده‌راه‌های جدید پیش‌بینی شده است.

رونقی افزود: شهرداری اردبیل به رغم مشکلات و بحران مالی اجرای این پروژه را با کیفیت و دقت نظر بیشتر مورد توجه قرار داده و امیدواریم در بهترین شرایط نه تنها پیاده راه شیخ صفی‌الدین بلکه سایر پیاده‌راه‌ها نیز به نقطه اجرا رسیده و زمینه حضور شهروندان و گردشگران در حریم بقعه شیخ صفی‌الدین به راحتی و با فراغ بال بیشتر فراهم آید.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: ما در شورای پنجم در کنار تاکید و توجه بر ابعاد کیفی اجرای این پیاده‌راه‌ها سعی داریم تا به نمایندگی از مردم ایرادات و اشکالات احتمالی را نیز مطرح کنیم که مشاور پروژه با سعه صدر آنها را مورد توجه قرار داده و سعی در کاهش ایرادات و افزایش کیفی اجرای این پیاده‌راه‌ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.