https://didshahr.ir/23199

بدلیجات عموماً به زیورآلات غیرطلا گفته می‌شود. جنس بدلیجات ممکن است فلز، پلاستیک و یا شیشه‌ باشد.

خرید بدلیجات یکی از علاقه‌مندی‌های افراد، بالاخص خانم‌های جوان و دخترخانم‌های کم‌سن‌و‌سال است. در سال‌های گذشته که طلا به این صورت گران نبود، شاید کمتر کسی از زیورآلات بدلی استفاده می‌کرد، اما امروزه به دلایل مختلفی ازجمله گران شدن طلا و گسترش فرهنگ مدگرایی، خانم‌ها تمایل بیشتری به استفاده از بدلیجات پیدا کرده‌اند؛ از‌این‌رو تقاضا برای این کالای زینتی افزایش یافته است و مانند هر محصول و کالای دیگری انواع بدلیجات در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه گشته است.

اگر شما هم به خرید بدلیجات علاقه‌مند هستید، آشنایی با برندهای معروف این کالای زینتی کمک می‌کند تا انتخاب آسان‌تری داشته باشید؛ از‌این‌رو در این مقاله چند برند معروف بدلیجات زنانه را معرفی کرده‌ایم. در پایان نیز چند نکته را ذکر کرده‌ایم که رعایت کردن آن‌ها کمک می‌کند رنگ بدلیجات شما ثابت باقی بماند.

انواع برندهای بدلیجات لوکس را بشناسیم

بدلیجات فلزی معمولا از جنس مس، رادیوم و یا نقره هستند. البته که مواد دیگری هم ازجمله تیتانیوم و تنگستن در ساخت زیورآلات بدلی مورداستفاده قرار می‌گیرند. هرکدام از این مواد ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد خود را دارند و ماندگاری آن‌ها نیز از یکدیگر متفاوت است.

برخی از سازندگان بدلیجات، جهت زیبایی و درخشندگی بیشتر، زیورآلات بدلی را روکش می‌کنند. مواد مورداستفاده برای روکش بدلیجات معمولاً طلا، رادیوم، نقره و تیتانیوم است؛ میزان درخشندگی و ماندگاری هرکدام از این مواد باهم فرق دارند.

با توجه به اینکه مواد مورداستفاده در ساخت بدلیجات متنوع است؛ بنابراین قبل از خرید بدلیجات، آشنایی با بهترین برندهای بدلیجات موجود در بازار کمک می‌کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

  • خرید بدلیجات ژوپینگ (XOPING)

اگر قصد خرید بدلیجات ضدحساسیت و بادوام را دارید، بهتر است با برند ژوپینگ یا شوپینگ آشنا شوید. XUPING نام یکی از برندهای مشهور و پرطرفدار بدلیجات است. این برند بدلیجات چینی محصولات خود را با استفاده متریال ضدحساسیت تولید می‌کند. جنس بدلیجات ژوپنیگ استیل ضد زنگ با روکش و آبکاری طلا است. برند ژوپینگ انواع دستبند، گوشواره، گردنبند و نیم‌ست‌های جذاب و زیبایی را طراحی می‌کند و از نگین‌های اتمی درخشان برای زینت دادن بیشتر به این طرح‌ها استفاده می‌شود. محصولات این برند علاوه بر داشتن رنگ ثابت، ضد حساسیت نیز هستند؛ بنابراین اکثر افراد با استفاده از آن مشکلی ندارند.

  • خرید بدلیجات کارتیر (CARTIER)

کارتیر یک برند بدلیجات فرانسوی است. محصولات این برند که در میان خانم‌ها و آقایان بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد، رنگ ثابت دارند و در عین سادگی، از زیباترین طرح‌ها برخوردار هستند. تزئینات جذاب از جنس الماس، زیبایی بدلیجات کارتیر را چندین برابر کرده است. ازجمله محصولاتی که برندcartier تولید می‌کند، می‌توان به دستبند، گردنبند و انگشترهای مردانه و زنانه اشاره کرد.

  • خرید بدلیجات برند سواروسکی اصل (SWAROVSKI)

بدلیجات برند سواروسکی ساخت کشور اتریش است. این برند لوکس‌ترین زیورآلات بدلی از جنس کریستال را تولید می‌کند که زیبایی آن‌ها خیره‌کننده است. برای ساخت بدلیجات سواروسکی، مواد اولیه را در معرض حرارت بالا قرار می‌دهند؛ این مواد‌ که مخلوطی از شن و ماسه کوارتز، منیزیم، پتاس و سودا است، درخشندگی و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. زیبایی بدلیجات سواروسکی به دلیل پوشش درخشان و رنگین کمانی آن، چند برابر می‌شود. این روکش که از ترکیب مواد شیمیایی به‌دست می‌آید، سطح کریستال را بسیار درخشان می‌کند.

بلورهای نقره‌ای سواروسکی در برابر فشار و ضربه، دوام و ماندگاری بالایی دارند؛ این بلورها از ترکیب شن کوارتز با مواد معدنی طبیعی ساخته شده‌اند. درخشندگی بلورهای نقره‌ای سواروسکی به شما این احساس را می‌دهد که انگار فلز واقعی گران‌بهایی در آن به‌کار برده شده است.

  • بدلیجات پاندورا

برند Pandora نیز یکی از معروف‌ترین برندهای بدلیجات است. هشتاد درصد بدلیجات پاندورا از جنس نقره استرلینگ است. می‌توان گفت که محصولات پاندورا در شمار بدلیجات ارزان‌قیمت قرار دارند و این شرکت سود فراوانی را از فروش این محصولات کسب کرده است.

روش ثابت ماندن رنگ بدلیجات

خرید بدلیجات به دلیل اینکه ارزان‌قیمت هستند و افراد می‌توانند مدل‌های مختلفی از انواع بدلیجات را خریداری کنند، طرفداران بسیاری دارد. درواقع شما می‌توانید انواع بدلیجات ارزان‌قیمت را خریداری کنید و آن‌ها را با لباس‌های خود سِت نمایید؛ البته برای اینکه دوام و ماندگاری بدلیجات بیشتر باشد و همیشه مانند روز اول درخشان و خیره‌کننده بماند، باید از آن‌ها به خوبی محافظت کنید.

در اینجا به‌طور خلاصه پنج روش ساده برای نگهداری زیورآلات را ذکر می‌کنیم:

  • بدلیجات باید از رطوبت و کثیفی به دور باشند:

برای اینکه زیورآلات بدلی شما همیشه مثل روز اول رنگ و جلا داشته باشد، نباید در معرض رطوبت، عطر و ادکلن قرار بگیرد؛ پس در هنگام شستن دست و صورت و یا استفاده از کرم و عطر، زیورآلات خود را از بدنتان جدا کنید.

  • به بدلیجات خود استراحت بدهید:

اگر بدلیجات را به‌طور روزانه و همیشگی استفاده می‌کنید، به خاطر عواملی مثل عرق کردن، پس از مدتی رنگ اولیه‌ی خود را از دست می‌دهند؛ پس اگر نمی‌خواهید رنگ بدلیجات شما عوض شود، بهتر است در هنگام خرید بدلیجات چند مدل و نمونه خریداری کنید و به‌طور متناوب از آن‌ها استفاده کنید؛ در این صورت می‌توانید از هرکدام از آن‌ها مدت‌زمان بیشتری استفاده کنید، بدون اینکه بد رنگ وکدر شوند.

  • در هنگام خواب و استراحت بدلیجات خود را از خود جدا کنید.
  • بدلیجات را روی هم انباشته نکنید.
  • بدلیجات خصوصا زنجیر و گردنبند را در داخل جعبه‌های مناسب قرار دهید:

در این صورت از درهم آمیختگی آن‌ها که ممکن است منجر به شکستن‌شان شود، جلوگیری خواهید کرد.

  • بدلیجات را با طلای گران‌قیمت در یک مکان قرار ندهید.

رعایت موارد بالا کمک می‌کند که جواهرات بدلی شما همیشه درخشندگی و زیبایی روز اول را حفظ کند.

جمع‌بندی مقاله برندهای موجود در بدلیجات دودووم

در این مقاله سعی کردیم شما را با چند مورد از بهترین برندهای بدلیجات آشنا کنیم؛ همچنین درصورتی‌که طرفدار خرید بدلیجات هستید، چند نکته را ذکر کردیم که با رعایت آن‌ها بدلیجات شما همیشه مثل روز اول زیبا خواهند بود.

مغازه‌های فروش بدلیجات قشم محصولات متنوعی را به مشتری عرضه می‌کنند که از معروف‌ترین برندهای بدلیجات با قیمت ارزان و مناسب هستند. با توجه به اینکه برای تمامی افراد امکان خرید بدلیجات در قشم به‌صورت حضوری وجود ندارد، بدلیجات دودووم مدل‌های متنوعی از انواع بدلیجات زنانه و مردانه را به‌صورت فروش اینترنتی به هم‌وطنان عزیز عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.