https://didshahr.ir/2367

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به مناسب سازی فضای فرهنگی در شهرداری گفت: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با نصب بنرهای حاوی محتوا با هدف ترویج فرهنگ نماز و ادای این فریضه ی الهی انجام خواهد گرفت.

به گزارش دیدشهر، مجتبی لاله در جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری اردبیل که به ریاست مدیر ستاد اقامه نماز استان و با حضور مدیران مناطق و سازمان ها تابعه برگزار شد، تصریح کرد: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با نصب بنرهای حاوی محتوا با هدف ترویج فرهنگ نماز و ادای این فریضه ی الهی انجام خواهد گرفت.

وی فضا سازی اداری و شهری را راهی برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز دانست و افزود: با توجه به ایجاد ستاد اقامه نماز در شهرداری اردبیل، این نهاد نیز در حیطه مسئولیت خود در راستای فرهنگسازی برای نماز تلاش خواهد کرد.

مدیر ارتباطات شهرداری با بیان اینکه هر روز نماز جماعت در نمازخانه شهرداری اردبیل برگزار می شود،از برگزاری زیارت عاشورا در صبح هر پنج شنبه با حضور پرشور کارکنان شهرداری خبرداد.

 

نماز جماعت

اله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه گفت: طی بازدید از نمازخانه های داخل شهر و مجموعه گردشگری شورابیل از لحاظ نظافت و خدمات این نمازخانه ها قابل تحسین بوده و شایسته نیست نمازخانه های ورودی شهر تبدیل به غذاخوری و یا خوابگاه باشد.

وی با تاکید بر مناسب سازی فضا در مناسبت های مذهبی و ادای نماز اول وقت نیز افزود: نماز تاثیر بسزایی در زندگی فردی و اجتماعی انسانها دارد و ضروری است فرهنگ نماز بیش از این در شهر ترویج و توسعه یابد.

در این جلسه هریک از مدیران مناطق و سازمانهای تابعه به تشریح وضعیت موجود نمازخانه های حوزه خود پرداخته و کم وکاستی های خود را مطرح کردند.

نماز جماعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.