https://didshahr.ir/2393

هدایای تبلیغاتی برای ماندگاری در ذهن مخاطب بهتر است با فعالیت شرکت یا محصولات آن هماهنگ باشد.

مدیران شرکت ها و موسسات روش های گوناگونی برای جلب مشتری و معرفی محصول خود به کار می گیرند. انتشار آگهی در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات در رادیو و تلویزیون، معرفی محصول و برند از طریق پوستر و تراکت برخی از روش های مرسوم در دنیای بازاریابی است. یکی دیگر از راهکارهای موثر و خوب معرفی محصول، توزیع هدایای تبلیغاتی به مشتریان است. در این روش تبلیغاتی، کالاها و اقلام گوناگونی مثل ساک دستی، کلاه، لیوان، فلش تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی با درج لوگو و برند به مخاطبان اهدا می شود.

اقلام گوناگونی توسط صاحبان مشاغل به مناسبت های مختلفی به مخاطبان هدیه می شود. میزان تأثیرگذاری این اقلام بر مخاطبان متفاوت است ولی می توان با دقت در برخی موارد اثر و ماندگاری آنها را افزایش داد که در این مطلب به برخی از آنها می پردازیم.

هدایای تبلیغاتی

آشنایی با ویژگی هدایای تبلیغاتی تأثیرگذار

هدایای تبلیغاتی با استفاده از ترفندهایی تأثیر بیشتری روی مخاطبان خود می گذارند. برخی از این ترفندها را در ادامه مقاله می آوریم.

ارائه یک هدیه جذاب

اینکه بسیاری از شرکت ها برای تبلیغات خود از ماگ یا لیوان استفاده می کنند، کاری پسندیده است. زیرا اغلب مخاطبان به این وسایل در محیط کار و خانه نیاز دارند و از آن استفاده می کنند. ولی اگر این وسیله متفاوت و منحصر بفرد باشد بسیار جذاب تر و تأثیرگذار تر می شود. به همین دلیل تا می توانید اقلامی کاربردی و جذاب برای بازاریابی و تبلیغات هدیه دهید.

هدیه ای متناسب با محصولات شرکت یا فعالیت آن

هدایای تبلیغاتی برای ماندگاری در ذهن مخاطب بهتر است با فعالیت شرکت یا محصولات آن هماهنگ باشد. باید کالای تبلیغاتی فعالیت یا محصولات شرکت مورد نظر را برای شما تداعی کند. مانند اهدای کوله ورزشی برای تبلیغ باشگاه ورزشی و فلش تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت تجهیزات کامپیوتری.

درج خلاقانه لوگو یا برند

حتما روی اقلامی که به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می کنید به صورت جالب و خلاقانه برند یا لوگوی مورد نظر را حک کنید. چاپ یا حکاکی برند یا لوگو نگاه مخاطب را در مدت زمان استفاده از کالا با آنها آشنا می کند. هر گاه فرد دریافت کننده هدیه با مشخصات مذکور مواجه شود سریعا حس قدردانی او تحریک شده و احتمال خریدن کالا در او افزایش می یابد.

انتخاب کالایی با عمر و تاریخ مصرف طولانی

در بین کالاهای تبلیغاتی برخی از آنها عمر طولانی تری دارند. عمر طولانی تر موجب افزایش مدت زمان استفاده مخاطب می شود. به همین ترتیب تأثیرگذاری هدیه افزایش می یابد.

فلش تبلیغاتی

خرید هدایای تبلیغاتی تعاملی

برخی از مدیران ترجیح می دهند هدایای تبلیغاتی تعاملی با مخاطب را به عنوان کالای بازاریابی انتخاب کنند. به عنوان نمونه هدیه ای مانند پازل یا قطعات مجسمه که مخاطب پس از سر هم کردن هدیه بتواند از آن استفاده کند. این نوع کالاها در ذهن ماندگاری و تأثیرگذاری بیشتری دارند و برند و نام آن تا مدت های طولانی در خاطر افراد باقی می ماند.

امتیازات فلش مموری تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی

یکی از ابزارهای بسیار پرطرفدار و کاربردی، فلش تبلیغاتی است. این درایوهای USB مورد استفاده اغلب مخاطبان قرار می گیرد و به همین دلیل برخی از صاحبان مشاغل این فلش مموری ها را به عنوان ابزار تبلیغات محصولات خود انتخاب می کنند. این قطعات امتیازات متعددی برای بازاریابی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • برخی از مدیران با سفارشی کردن قالب های فلش با لوگو، نام شرکت یا برند، هدیه ای جالب و به یادماندنی ارائه می کنند. قالب این قطعات اغلب از پی وی سی لاستیکی است ولی قالب های فلزی و چوبی نیز طرفداران زیادی دارند. ظرفیت و قیمت این قطعات نیز بسیار با یکدیگر متفاوت است و شما می توانید هر نوع از آنها را با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری کنید.
  • با استفاده از این قطعات می توانید فیلم تبلیغاتی از شرکت، محصول یا هر موردی که تمایل دارید را بین مردم منتشر کنید تا افراد با مشاهده آن اطلاعات بیشتری درباره فعالیت شرکت شما کسب کنند.
  • انتخاب فلش تبلیغاتی اگر چه یک انتخاب ارزان محسوب نمی شود ولی به دلیل امتیازات متعدد و تأثیرگذاری فراوان، موجب بازگشت سرمایه می شود.

معرفی خودکار تبلیغاتی و ویژگی های آن

یکی دیگر از کالاهایی که به عنوان ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد، خودکار تبلیغاتی است. این وسیله کوچک ولی پرکاربرد در مدل های و طرح های گوناگونی تولید و عرضه می شود و بسیاری از افراد پیوسته یکی از انواع آن را به همراه خود دارند. درج لوگو یا برند محصول روی بدنه خودکار به راحتی امکان پذیر است و برخی از مراکز در زمینه چاپ رنگی یا لیزری لوگو، برند و سایر مشخصات خودکارهای تبلیغاتی فعالیت می کنند.

خودکار به سبب اینکه استفاده فراوانی دارد و در اغلب مکان ها همراه اشخاص است، ابزاری بسیار مفید برای تبلیغات به شمار می رود. البته لازم است در مورد کیفیت خودکار در هنگام خرید دقت زیادی صورت گیرد. چرا که اگر خودکار تبلیغی نامرغوب باشد موجب نارضایتی و در برخی موارد عصبانیت مخاطب به دلیل عدم نوشتن آن می شود. در این صورت ممکن است به عنوان ضد تبلیغ نیز عمل کند.

سهیل گیفت

سایت سهیل گیفت یکی از مجموعه هایی است که در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت می کند. این گروه با طراحی، چاپ و حکاکی برند و لوگو روی کالاهای مختلف، ابزارهای تبلیغاتی مناسبی برای صاحبان مشاغل تهیه می کند. خودکار، فلش، کیف، ساک دستی، عرق گیر، کلاه، جا کلیدی و لیوان همراه با لوگوی مورد نظر برخی از کالاهایی است که مجموعه سهیل برای شرکت ها و موسسات فراهم می کند. جهت مشاهده نمونه کارها و سفارش هدیه تبلیغایت به آدرس soheilgifts.com مراجعه کنید.

    https://didshahr.ir/2393

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.