https://didshahr.ir/24108

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: استفاده بهینه از فضای مجازی، نیازمند بسترسازی و آموزش‌های لازم است.

استانداری اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قارتال، رضوان باقلاچی ۱۲ بهمن در نخستین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی با بیان این مطلب افزود: در واقع برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های فضای مجازی نیازمند سواد صحیح در این مقوله هستیم و باید برنامه‌ریزی‌های لازم، محتوادهی و فرهنگ‌سازی دراین‌خصوص انجام شود.

وی اضافه کرد: سالیان سال است بحث فضای مجازی و ساماندهی این فضا، دغدغه مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم گفت: فضای مجازی اگرچه، عرصه‌ای نوظهور است ولی توانسته است ابعاد مختلف زندگی بشری را مورد تأثیر خود قرار دهد و به‌نوعی به فضای حقیقی انسان‌ها تبدیل شده است.

عبدالله بحرالعلومی افزود: فضای مجازی در کنار تهدیدهایی که دارد، عرصه فرصت‌ها نیز است که برای بهره‌مندی از این فرصت‌ها، نیازمند منسجم کردن و مدیریت این عرصه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: تشکیل کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی، باعث ساماندهی، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح در نهضت تولید محتوای فرهنگی و توجه به شتاب‌دهنده‌های بومی و منطقه‌ای و ملی در حوزه‌های فرهنگی و هنری خواهد شد.

وی بر لزوم هم‌افزایی و توسعه ظرفیت‌های استانی برای گسترش و توسعه و تعمیق محتوا و خدمات فرهنگی و هنری ایرانی اسلامیِ سالم، مفید و ایمن در فضای مجازی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.