https://didshahr.ir/24576

مشاور سئو یک متخصص سئو است که یک استراتژی جامع سئو را طراحی، پیاده سازی و اجرا می کند.

ایمیل، PPC/جستجوی پولی و بازاریابی رسانه های اجتماعی همگی از ارکان موثر بازاریابی دیجیتال هستند. با این حال، از نظر اهمیت، هیچ یک از این حوزه ها به سئو وبسایت نزدیک نمی شوند. از آنجایی که میلیون‌ها نفر برای جستجوی پاسخ به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند، هر صاحب کسب‌وکاری می‌خواهد وب‌سایتش در صفحه اول برای جستجوهای مربوطه نمایش داده شود. اینجاست که یک مشاوره رایگان سئو به کار می آید. در ادامه این مطلب درباره خدمات مشاوره رایگان سئو و سایر هزینه سئو صحبت خواهیم کرد.

مشاوره رایگان سئو چه کار می کند؟

مشاور سئو یک متخصص سئو است که یک استراتژی جامع سئو را طراحی، پیاده سازی و اجرا می کند – که جنبه های داخلی و خارجی را پوشش می دهد – برای بهبود و حفظ رتبه بندی مشتریان خود در جستجوی ارگانیک گوگل، بینگ و/یا یاهو. نتایج موتور این متخصصان خدمات مشاوره سئو خود را به صورت آزاد یا قراردادی (درست مانند یک مشاور بازاریابی) ارائه می دهند. یک کارفرما ممکن است انتخاب کند که کارشناس سئو داخلی تمام وقت خود را روی کاغذ «مشاور» بخواند، اما معمولاً اینطور نیست.

استارت آپ ها و شرکت های بزرگ به طور یکسان به دنبال خدمات مشاوران سئو هستند. علاوه بر این، مشاوران سئو می‌توانند طیف گسترده‌ای از بخش‌های مختلف، از مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا املاک و مستغلات را ارائه دهند. اکثر مشاوران خدمات خود را به عنوان یک فریلنسر از طریق پلتفرم های آنلاین مختلف، به طور مستقل به عنوان یک شرکت ثبت شده سئو یا آژانس سئو یا هر دو ارائه می دهند.

چگونه یک مشاوره رایگان سئو وب سایت می تواند بر روی کسب و کار تأثیر بگذارد؟

  • آنها می توانند به بهبود رتبه موتور جستجوی شما در جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی رقابتی کمک کنند.
  • آنها می توانند به افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما کمک کنند.
  • یک مشاور سئو می تواند با تقویت حضور آنلاین شما اعتبار کسب و کار شما را بهبود بخشد.
  • آنها می توانند به شما کمک کنند تا یک تجربه کاربری مثبت ارائه دهید و وفاداری مشتری را ایجاد کنید.
  • البته، همه موارد فوق، در نهایت منجر به بهبود آگاهی از برند، افزایش تعامل مشتری و نرخ تبدیل بهتر خواهد شد.

اصول سئو وب سایت

در ظاهر، هر مشاور سئو یک مسئولیت اصلی دارد: اطمینان از رتبه بالای وب سایت مشتری خود در نتایج جستجوی ارگانیک. اما این موضوع مستلزم بسیاری از اقدامات به شرح زیر است:

1. الزامات کسب و کار را درک کنید.

قبل از هر چیز، یک مشاور سئو خوب برای درک کسب و کار، جایگاه و اهداف استراتژیک آن یک قدم به عقب برمی‌دارد. به همین دلیل، آنها از نزدیک با سهامداران اصلی – معمولاً مدیر عامل، مدیر عامل، رئیس جمهور و غیره – کار می کنند تا همه چیز را بفهمند.

این مسئولیت اصلی آنها را قادر می‌سازد تا یک استراتژی سئو قوی طراحی کنند که فقط از تاکتیک‌های کلاه سفید برای به دست آوردن نتایج امیدوارکننده استفاده می‌کند.

در این مرحله است که مشاور سئو اهداف خود را (که با اهداف استراتژیک هماهنگ است) توصیف می کند و نقشه راه را ترسیم می کند.

2. تحقیقات گسترده کلمات کلیدی را انجام دهید.

یکی از جنبه های مهم شغل سئو، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. این به معنای کشف عبارات/پرسش‌های متفاوتی است که افراد در بین مخاطبان هدف کسب‌وکار شما معمولاً آن‌ها را در Google یا هر موتور جستجوی دیگری جستجو می‌کنند. مشاور با استفاده از یک ابزار SEO، مانند Ahrefs یا SEMrush، مرتبط‌ترین و سودآورترین کلمات کلیدی را فهرست می‌کند و سپس برای رتبه‌بندی آنها تلاش می‌کند.

برای فهرست کوتاه کلمات کلیدی امیدوارکننده، مشاور به مجموعه‌ای از معیارهای مختلف نگاه می‌کند، از جمله:

  • حجم جستجو – تعداد کل افرادی که یک کلمه کلیدی خاص را جستجو می کنند. اگر تعداد انگشت شماری از مردم آن کلمه کلیدی را تایپ کنند، دیگر دنبال آن بی فایده است.
  • دشواری کلمه کلیدی – امتیاز از 0 تا 100، KD نشان می دهد که رتبه بندی یک کلمه کلیدی بر اساس حجم جستجو، کیفیت و عمق محتوای موجود، و شهرت وب سایت هایی که در حال حاضر برای آن رتبه بندی می شوند، چقدر دشوار است.
  • اعتبار/رتبه دامنه – اگرچه یک معیار رسمی نیست، اما پتانسیل یک وب سایت برای رتبه بندی کلمات کلیدی دشوار را نشان می دهد.
  • پس از فهرست کوتاه کلمات کلیدی سودآور، مشاور سئو آنها را به صفحات فرود در وب سایت ترسیم می کند.

3. در استراتژی محتوا کمک کنید.

با فهرست کلمات کلیدی در دسترس، مشاور سئو – با همکاری یک استراتژیست بازاریابی محتوا – یک استراتژی محتوای دقیق ایجاد می کند.

یک کمپین SEO خوب کاملا با استراتژی بازاریابی گسترده تر ادغام می شود، می تواند برای یک کسب و کار شگفت انگیز باشد. اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که توسط یک متخصص با تجربه طراحی و اجرا شود.تیم ایران سایت مجموعه کاملی از خدمات را به عنوان یک آژانس طراحی سئو خدمات کامل ارائه می دهد. شما می‌توانید به وب سایت مجموعه ایران سایت به نشانی iransite.ir مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین پکیج را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. از آنجایی که جستجو، یکی از محبوب‌ ترین روش‌ های افراد برای دریافت اطلاعات آنلاین است؛ رتبه بهتر در موتور جستجوگر، می‌تواند منجر به دریافت کاربران بیشتر یک وب سایت شود. اگر به دنبال ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار و بیزینس خود هستید؛ بهتر است که از علم سئو و مزایای آن غافل نشوید. رقبای شما، به طور گسترده‌ای در حال پیشرفت در این حوزه می ‌باشند.

 

برچسب ها : , ,

    https://didshahr.ir/24576

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.