https://didshahr.ir/25044

هر ماه تعریف و نماد خاص خود را دارد.

از هر رنگ و نمادی خاص به عنوان نشان ماه ها می توان صحبت کرد. چرا که هر ماه تعریفی خاص را دنبال می کند. نماد اصلی هر ماه را بیشتر به صورت حیوانات نمایش می دهند ، برای مثال در ماه اسفند نشان ماه نماد ماهی یا حوت بوده و رنگ ان آبی می باشد با توجه به نماد هر کدام از ماه‌ های تولد می توان در رابطه با آن ماهِ به ‌خصوص اطلاعات جالبی به دست آورد. برای مثال عنصر وجود، سنگ خوش ‌یمن، روز و عددی که برایتان شانس می‌آورد را می توانید از این طریق اطلاع یابید. امروزه با توجه به تمرکز افراد به تاثیر این موارد در زندگی و شخصیت افراد ، بیش از پیش دنباله رو این موارد هستند که در این خصوص نیز مثبت اندیشی و مدیتیشن ذن نیز بسیار بیش از گذشته توجه می گردد.

مدیتیشن

مثبت اندیشی چیست؟

مشغله های زیاد کاری و مسئولیت هایی در زندگی برای بیشتر ما منجر به ایجاد احساس خستگی، کلافگی و استرس زیاد شده است بنابراین باعث شده تا توجه به مسائل منفی بیشتر شود و افکار منفی به درون مغز راه یابند. با توجه به اینکه هر فرد در زندگی خود دارای باورها و اعتقادات متفاوتی بوده و نوع برداشتش از زندگی و وقایع آن نیز متفاوت است، او را به سمت  خوشبختی و یا بدبختی خواهد برد. هیچگاه اجازه ورود افکار منفی به ذهنتان راه ندهید و در عوض هرگاه موقعیت نامطلوب یا مسئله ناخوشایندی در زندگیتان رخ داد، به دنبال راه های مثبت و طلایی جهت حل آن مسائل باشید.مثبت اندیشی فرد را به زندگی سالم دعوت می کند.

مثبت اندیشی چه فواید و اهمیتی دارد؟

مثبت اندیشی از مهم ‌ترین مهارت‌های زندگی می باشد که با برآورده شدن خواسته‌ها و رسیدن به موفقیت ارتباط مستقیمی دارد. در تحقیقات زیادی قدرت افکار بر ابعاد مختلف زندگی فردی تعیین شده است. بیماران سرطانی زیادی توانسه اند با تفکری مثبت از مرگ نجات پیدا کنند، به ما نشان می ‌دهند با غلبه بر فکر می‌ توان به غیر ممکن‌ها دست پیدا کرد. از فواید مثبت اندیشی عبارت اند از :

1. از فواید مثبت اندیشی رسیدن به خلاقیت و ارتقا

2. بهبود در عملکرد

3. کاهش استرس در مثبت اندیشی

4. بهبود وضعیت جسمانی با مثبت اندیشی

5. تاب آوری بالا

6. مثبت اندیشی و داشتن زندگی شادتر

7. داشتن روابط موفق تر

8. زندگی معنی دار

تاثیر مثبت اندیشی بر زندگی ما چیست؟

به طور کلی تاثیر مثبت اندیشی در زندگی ،نه تنها با تاثیرات آن روی ذهنیت ما رخ می دهد، بلکه جهت سلامتی هم فواید زیادی را به همراه دارد. در تحقیقات انجام شده نشان داده شده که افرادی با نگرش مثبت، کمتر از سایرین در معرض بیماری‌های زیر قرار خواهند داشت:

سرطان سینه

سرطان روده بزرگ

عفونت

بیماری‌های قلبی

سرطان ریه

سرطان تخمدان

بیماری‌های تنفسی

سکته

چاکرا

مراقبه ذن یا مدیتیشن ذن چیست؟

مراقبه ذن  یا مدیتیشن ذن، ذاذن نیز می نامند، یک راه مراقبه می باشد که ریشه در روانشناسی بودایی دارد. تنظیم توجه هدف اصلی از مراقبه ذن می باشد. گاهی موارد به عنوان عملی معرفی می شود که شامل “فکر کردن در مورد فکر نکردن” می باشد.افراد اغلب در زمان مراقبه ذن در حالت نیلوفر آبی می نشینند – یا با پاهای ضربدری می نشینند و توجه خود را به سمت درون خود متمرکز می سازند.

فواید مدیتیشن ذن تأثیر بر مغز

سال هاست دانشمندان بررسی بر تاثیر مراقبه بر ذهن و بدن دارند. به عمل مدیتیشن ذن و چگونگی تأثیر آن بر مغز علاقه خاصی وجود دارد. تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن بوده که تاثیر مدیتیشن بر مغز افراد بسیار بالا می باشد.اسکن مغزی صورت گرفته از افرادی که مدیتیشن دارند حاکی از این موضوع می باشد. از آن ها در خواست شده تا متمرکز روی تنفس خود باشند. گاها خواسته می شد که یک کلمه واقعی را از یک کلمه مزخرف روی صفحه رایانه تشخیص دهند. سپس، به آن ها دستور داده شد که دوباره بر تنفس تمرکز کنند.این اسکن ها اثبات کرد که مدیتیشن ذن باعث فعالیت در مجموعه ای از مناطق مغزی می شود که به عنوان “شبکه پیش فرض” شناخته می شوند. شبکه پیش فرض به ذهن های سرگردان پیوند داده می شود.

داوطلبانی که به صورت منظم مراقبه ذن را انجام می دهند، بعد از قطع شدن نیز بسیار سریع تر از تازه کاران می توانستند به تنفس خود برگشت داشته باشند. نویسندگان این تحقیق به این نتیجه رسیدند که مدیتیشن ممکن است ظرفیت تمرکز، توجه و محدود کردن حواس پرتی را افزایش دهد.

با توجه به جدید بودن آسترولوژی مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی ، نشان ماه ها باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طو رکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن در یافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی متفاوت دریافت نمایید.

    https://didshahr.ir/25044

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.