https://didshahr.ir/25114

زیبایی از ویژگی هایی است که همواره افراد به دنبال آنمی باشند تا بدون ایراد و ضعفی با روش های مختلف بر زیبایی خود بی افزایند.

همه ی انسان ها به دنبال این می باشند تا متفاوت تر و زیباتر به چشم برسند و یا زیبایی خود را دوباره همچون سنین کم تر به دست آورند. برای بیشتر افراد به خصوص خانم ها، داشتن غبغب آن هم بزرگ کابوسی تلقی می شود که هر روز تکرار خواهد شد. بناراین راه حل های متنوعی در جهت رفع این مشکل توصیه می شود که تخلیه غبغب یکی از روش های کاربردی آن بوده و امروزه افراد زیادی را جذب خود نموده است. بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی گونه کلینیک یکی از روش های پر کاربرد و محبوب به شمار می رود که معمولا افراد به آن روی می آورند تا جذابیتی دو چندان به دست آورند.

تخلیه غیغب

برای رفع غبغب چه باید کرد؟

خوشبختانه برای رفع مشکل هم می توان از جراحی غبغب استفاده کرد . این روش به عنوان روشی غیر جراحی محسوب می شود . راه حل های این مشکل معمولا در دسترس قرار می گیرد و بخصوص در مراکز زیادی قابل ارائه می باشد. متاسفانه در موارد زیادی از این پروسیجرها به علت عدم برخورداری از تجربه و کمبود دانش یا تجربه عوارضی مشکلاتی رخ خواهد داد. بنابراین توصیه می شود برای رفع غبغب خود به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تاثیرات لیپوماتیک غبغب بر چهره افراد متقاضی

هر وقت به زیر چانه‌ خود دست زدید می ‌توانید زوایای مختلف آن را بررسی کنید. در بعضی از این شرایط ممکن است احساس کنید که حجم بالایی از چربی ‌ها زیر چانه شما که همان غبغب، به شدت افزایش یافته است. گاهی رژیم غذایی و ورزش می ‌تواند جایگزین عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب برای افراد معرفی شود ولی در شرایطی که با رعایت نکات رژیم غذایی و ورزش نتوانستید به نتایج دلخواه خود برسید، باید از عمل زیبایی پیکرتراشی غبغب بهره مند گردید.

بلفاروپلاستی چیست ؟

بلفاروپلاستی را به عنوان یک روش پر کاربرد می دانند که این روز ها در جهت از بین بردن نشانه های پیری چشم ها بسیار موثر و کاربردی معرفی می شود و به علت نتیجه بسیار مطلوبی که دارد نیز محبوبیت بالایی را از آن خود نموده است. این جراحی، پوست اضافه به همراه چربی هایی که در اطراف پلک ها وجود دارد را از بین می برد که این موضوع ، باعث جوانسازی پوست می گردد. برای انجام چنین جراحی ، لازم است تا در انتخاب جراح خود دقت داشته باشید ؛ توجه کنید تا جراحی با تجربه و ماهر را انتخاب نمایید.

جراحی زیبایی پلک پایین

انجام عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک پایین ، در جهت از بین بردن پف زیر چشم ها انجام می پذیردکه طی جراحی پلک پایین ، چربی اضافی موجود در زیر چشم ها خارج می شود و بافت نگهدارنده پلک پایین کشیده و محکم از از گذشته خواهد شد.

افتادگی پلک بر عملکرد کلی چشم چگونه تأثیر می گذارد ؟

ممکن است در شرایطی قرار گیرید که افتادگی شدید پلک ها ، به صورت کامل دید جانبی (محیطی) را بخصوص در قسمت های فوقانی و بیرونی میدان دید ، کاهش دهد. این موضوع ممکن است بر توانایی فرد در انجام بسیاری از فعالیت های معمول روزانه ، همچون رانندگی تأثیر منفی پیدا کند. وقتی که پلک های شما بیش از حد افتاده باشد ،استفاده از عینک و لنز دشوار نیز برایتان سخت می شود. افتادگی پلک ضمن بر ایجاد فشار بر روی چشم ، می تواند باعث به :

احساس سوزش در ناحیه پلک ها به علت ساییده شدن چین های پوست به هم گردد.

در زمان استفاده از ماهیچه های پیشانی برای بلند کردن پلک با بالا بردن ابروها باعث ایجاد سردردها و احساس درد در ناحیه پیشانی شود.

موجب به ایجاد احساس درد در ناحیه گردن ، در اثر بالا بردن مداوم چانه جهت داشتن دید واضح تر گردد.

بلفاروپلاستی

کلینیک زیبایی گونه کلینیک

امروزه کلینیک های زیادی تحت عنوان های مختلفی به زیبایی افراد رسیدگی می نمایند. کلینیک زیبایی گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر در این رابطه معرفی می گردد که همواره در تلاش است با بکارگیری افرادی با تجربه و ارائه خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز رسیدگی نماید. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت موجب ایجاد ظاهری جوان و سالم می شود که می توانید این تغییرات را به شکل جراحی در کلینیک زیبایی انجام دهید .به طور کلی افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش می بخشد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را به وجود اورد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

    https://didshahr.ir/25114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.