https://didshahr.ir/25228

پودر تالک در حال حاضر به دلیل افزایش تقاضا از سوی صنایع مختلف با برندهای مختلف در بازار عرضه می شود.

با توجه به استفاده گسترده از پودر تالک در صنایع متعدد، پودر تالک یکی از پودرهای ساختمانی بسیار مهم شمارده می‌شود.. پودر تالک نامی است که به سیلیکات منیزیم هیدراته در تهران و سایر نقاط جهان داده می شود. یکی از انواع تالک به عنوان سنگ صابون نیز شناخته می شود. این سنگ انعطاف پذیر از دیرباز در تزئینات به کار می رفته است. علاوه بر این، در تولید سرامیک، مجسمه، کاسه و بسیاری از اقلام دیگر استفاده می شود.

در این مطلب با همکاری کارشناسان تولید شرکت آروشا، می‌خواهیم در مورد فروش پودر تالک در تهران صحبت کنیم و ببینیم که در زمان خرید باید به چه چیزهایی توجه کنیم. پس با ما همراه باشید.

فروش پودر عمده تالک در تهران شرکت آروشا

بازار پودر تالک در سراسر جهان

کسب و کارهای متعددی به عنوان تولید کننده و مصرف کننده این پودرهای میکرونیزه در این صنعت فعالیت می کنند که از جمله آنها می توان به متقاضیان زیادی برای پودر تالک در بازارهای جهانی اشاره کرد. چین، ژاپن، کره جنوبی و هند از جمله کشورهای آسیایی هستند که بیشترین میزان پودر تالک را تولید می کنند.

ایران نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این کالاها محسوب می شود. رکود اقتصادی اخیر جهانی بر بازار این محصولات تاثیر گذاشته و در نتیجه تولید این ترکیب دستخوش تغییرات متعددی شده است.

آیا پودر تالک آلاینده است؟

از آنجایی که این ماده معدنی طبیعی از زمین استخراج شده است، سؤالاتی در مورد وجود یا عدم وجود آلاینده در آن وجود دارد. یکی از مشکلات پودر تالک این است که حاوی آلاینده هایی مانند آزبست است. این دو ماده در کنار یکدیگر از زمین حفر شده و استخراج می‌گردند. توجه داشته باشید که آزبست بر خلاف تالک یک سرطان زا شناخته شده است. اما امروزه به لطف نحوه استخراج و حمل این ماده در کارخانه های آروشا، این نگرانی ها بی مورد است.

در واقع ما در شرکت آروشا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته چه در زمان حفاری و چه در زمان جداسازی در کارخانه، آزبست را به طور کامل از تالک جدا کرده و یک محصول کاملا سالم و بدون آلاینده را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تامین پودر تالک طبیعی شرکت آروشا

استفاده از پودر تالک

در پزشکی، آرایشی و بهداشتی، کشاورزی، رنگرزی، ایزوگام و سایر زمینه ها کاربرد دارد. پودر تالک یکی از پر استفاده‌ترین پودرهای صنعتی است که در ایران استفاده می‌شود و لیست بسیار بلند بالایی از صنایع از این پودر ارزشمند استفاده می‌کنند.

کاربرد پودر تالک در صنعت نقاشی

اکثر رنگ‌های صنعتی موجود در بازار، امروزه به صورت مایع و سوسپانسیون ترکیبات معدنی عرضه می شوند. مواد معدنی پس از تبخیر مایع و خشک شدن، روی سطوح رنگ شده باقی می مانند. در واقع این ماده به عنوان پرکننده و افزودنی در رنگ ها عمل می کند، مواد تعلیق را بهبود می بخشد، نحوه چسبندگی رنگ به سطوح و سایر خواص مربوط به رنگ را بهبود می‌بخشد. یکی از بهترین پرکننده های مورد استفاده در این صنعت، پودر تالک سفید و روشن است که رنگ ها را سفیدتر و روشن‌تر می‌کند. یکی دیگر از عواملی که به تولید بهترین رنگ‌ها کمک می‌کند، سختی کم تالک است که در هنگام پاشش باعث تداخل یا افزایش ویسکوزیته رنگ نمی شود.

کاربرد پودر تالک در لوازم آرایشی و پزشکی

جای تعجب نیست که صنایع مراقبت شخصی و لوازم آرایشی دلیل اصلی افزایش فروش پودر تالک در تهران هستند. پودر تالک به دلیل قابلیت جذب بالا در محصولات بهداشتی مانند پودر بچه و لوازم آرایشی مانند رژگونه استفاده می شود. علاوه بر این، صنعت دندانپزشکی نیز از این پودر استفاده می کند.

کاربرد پودر تالک در ایزوگام

تولید ایزوگام که یکی از عوامل افزایش فروش پودر تالک در تهران است. استفاده از پودر تالک در ایزوگام، با استحکام بیشتر این محصول شده و به صورت تثبیت کننده عمل می‌کند.

کاربرد پودر تالک در پلاستیک

بیشترین مصر پودر تالک در جوامع صنعتی و پیشرفته در تولید پلاستیک است. با استفاده از ترکیبات پودر تالک در مواد پلاستیکی، ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی پلاستیک بهبود یافته و کیفیت نهایی محصول افزایش می‌یابد.

بهترین پودر تالک

معرفی شرکت آروشا؛ بزرگترین تولید کننده کربنات کلسیم در ایران

کارخانه کربنات کلسیم آروشا بعنوان بزرگترین و مجهزترین واحد صنتعی تولید پودرهای میکرونیزه سوپر فاین ایران تامین بخش عطیمی از نیاز داخل و صادرات را بر عهده دارد. شما می توانید از طریق این سایت بهترین نوع پودر کربنات کلسیم میکرونیزه را خریداری نموده و در سراسر کشور محصول خریداری شده را تحویل بگیرید. جهت سفارش و خرید انواع پودر سنگ و کربنات کلسیم مورد نیاز، می‌توانید به سایت شرکت آروشا با آدرسhttps://podresang.ir مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل فرمائید .

02538208131 – 09134288043 – 09134422983

    https://didshahr.ir/25228

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.