https://didshahr.ir/25252

روشویی که از مهم ترین تجهیزات در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی محسوب می شود.

انتخاب یک روشویی سرامیکی جدید مدرن در زیبایی سرویس بهداشتی بسیار موثر است. انتخاب  روشویی ها باید متناسب با ابعاد سرویس بهداشتی و حمام صورت بگیرد، تا بتوان از دکوراسیون بی نظیری  برای سرویس بهداشتی بهره مند شد. روشویی هایی  مدرن علاوه بر جنبه زیبایی از نظر کاربردی نیز بسیار کارآمد هستند و جایگاه آنها معمولا در کنار توالت است. این روشویی ها که از نظر طرح، رنگ، مدل و برند دارای تنوع بسیاری می باشند. برای مثال روشویی جدید با لبه برجسته که دارای نصب آسان بوده و می تواند به سادگی در دهانه پیشخوان قراربگیرد. روشویی های جدید مدرن دیواری که دارای هیچ تکیه گاه کابینتی در اطراف خود نیستند و قابل وصل مستقیم به منبع آب هستند. این روشویی ها مناسب برای افرادی می باشند، که از مقدار فضای کمی در سرویس بهداشتی بهره مند هستند. این مدل روشویی مدرن می تواند بیشتر کف را در معرض دید قرار دهد و محیط را بزرگتر نشان دهد. تمیز کردن روشویی های مدرن و شیک بسیار ساده می باشد. این محصولات از ظاهری منحصر به فرد، زیبا و بدون سر وصدا و مینیمالیستی  بهره مند هستند.  روشویی های جدید مدرن گزینه بسیار خوبی برای حمام های کوچک نیز می باشند و در شکل ها؛ اندازه ها مختلف تولید شده اند.

روشویی سرامیکی

شکل موادی که در ساخت این روشویی ها استفاده شده نقش بسزایی در زیبایی و شیک به نظر رسیدن آن دارد. در روشویی های مدرن جنس سینک های ساخته شده از سنگ مرمر، گرانیت، سنگ تراورتن و عقیق می باشد. روشویی مدرن و سبک قدیم از نظر کارکرد، نوع طراحی، متریال و… با یکدیگر متفاوت هستند. روشویی مدرن با پایه و ظاهر زیبا و یا بدون پایه طراحی شده اند. روشویی هایی جدید مدرن دارای ظرافت، زیبایی و سادگی قابل توجهی هستند و این موضوع به دلیل حساسیت بالای در انتخاب متریال روشویی می باشد. انواع سنگ ها، pvc، فلزات برای طراحی روشویی مدرن کارایی دارند. این مدل روشویی مدرن قدرت تطبیق پذیری بسیار خوبی با محیط داشته و می توانند با هر نوع چیدمان و دیزاینی ست شوند. سبک های مدرن و ساده گرایی در طراحی دکوراسیون به شکل بی قاعده عمل خواهند کرد به همین دلیل طراحان این سبک هیچ اجباری در مورد رعایت اصل یکسان بودن ابعاد روشویی، آینه، وان و … ندارند.

روشویی سرامیکی کابینت دار

روشویی کابینتی مدرن یکی از رایج ترین و شیک ترین مدل های روشویی مدرن می باشد و دارای فضای کافی برای قرار گیری لوازم بهداشتی و وسایل شخصی می باشد. با استفاده از این مدل می توان از فضای سرویس بهداشتی به شکل بهینه استفاده کرد. از این رو روشویی کابینتی مدرن برای سرویس های بهداشتی کوچک بسیار پرمخاطب می باشند. روشویی کابینتی مدرن به شکل دیواری بدون پایه طراحی شده است و فضای چندانی در سرویس بهداشتی اشغال نخواهند کرد و از طراحی فوق العاده برخوردار می باشند. این مدل همچنین می تواند تجهیزات مربوط به شیر آلات و روشویی را مخفی کرده و اغلب مزیت خوبی برای بسیاری از خانم های خانه دارا باشد. روشویی سنگی مدرن که در سبک های مختلفی مانند کلاسیک و مدرن طراحی شده است و قابل استفاده در ساختمان های مختلف است. در برابر مواد شوینده و شیمیایی دارای مقاومت بالایی هستند. این نوع سنگ ها بر حسب نوع مواد و متریال دارای رنگ های متفاوتی هستند و از جلا و زیبایی بی نظیری دارند و محیط سرویس بهداشتی را جذاب تر می سازد. سرویس بهداشتی مدرن و شیک برای طراحی فضا از الگوهای توکار استفاده خواهند کرد. از مزایای استفاده از روشویی جدید مدرن موارد زیر می باشد. با استفاده از آن به راحتی می توان لوله های آب گرم و سرد را پوشش داد و از فضای کوچک نهایت بهره را برد. علاوه بر برخورداری از زیبایی خارق العاده مقاومت بالایی آنها در برابر رطوبت است و باعث به وجود آمدن فضای دلنشین و شیک در داخل سرویس بهداشتی می شوند. روشویی جدید مدرن به راحتی با هر نوع دکوراسیونی منطبق می شوند. قیمت این نوع از روشویی ها با توجه به ابعاد و جنس مواد به کار رفته در آنها متغییر می باشد. روشویی هم مانند مبلمان دکوراسیون داخلی در طرح ها و مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و کیفیت آنها براساس جنس آنها سنجیده می شود.

https://nourabin.com/55-ceramic-sink

 

    https://didshahr.ir/25252

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.