https://didshahr.ir/25358

در این مطلب ضمن پرداختن به تور پاتایا، تور توکیو، تور آفریقا برخی از مکان گردشگری این کشورها را معرفی می کنیم.

به دنبال بهترین تور مسافرتی به کشورهای خارجی هستید؟ بیایید تا با سه تور پاتایا، تور توکیو در ژاپن و تور آفریقا آشنا شوید. هر کدام از این تورها ویژگی های بی نظیر خود را دارند که با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

تور پاتایا

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

خیابان واکینگ استریت

واکینگ استریت در شهر پاتایا مناظر و صداهایی را ارائه می دهد که کاملاً شبیه هیچ جای دیگری در تایلند نیست. در حالی که “خیابان پیاده” در اکثر شهرها و شهرهای دیگر در اطراف تایلند معمولاً به معنای یک بازار خیابانی معمولی است، مطمئناً در اینجا اینطور نیست. در واقع، تقریباً هیچ چیز در این کشور به اندازه 500 متر تفریحی که در انتهای جاده ساحلی پاتایا یافت می شود، وجود ندارد.

با توجه به این واقعیت که بعد از ساعت 6 بعد از ظهر به روی تردد وسایل نقلیه بسته است، تقریباً هر ساختمان در دو طرف جاده – و همچنین بسیاری در خیابان های فرعی اطراف آن – یک کلوپ شبانه، بار یا رستوران است، به حدی که جاده تقریباً در طول روز کاملاً خلوت است زیرا تقریباً همه چیز بسته است. با این حال، در شب، جاده با چراغ‌های نئون، موسیقی تند و تیز از ژانرهای مختلف، فروشندگان غذا، اجراهای خیابانی و مهمان‌بازان از سراسر جهان زنده می‌شود.

پاریس فرانسه

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

پارک اوئنو

ورودی پارک بسیار نزدیک به ایستگاه Ueno است و تقریباً در هر زمانی از روز متوجه خواهید شد که این فضای سبز با مردم محلی و گردشگران شلوغ است. رویدادها و فستیوال های منظمی در اینجا برگزار می شود، سرگرمی ها، شب های قرار ملاقات و پیک نیک دلایل محبوبی برای بازدید هستند. در طول فصل ساکورا، خیابان زیر درختان معمولاً با حصیرهای آبی پوشیده می شود زیرا مردم از نوشیدنی و پیک نیک زیر گلبرگ های صورتی لذت می برند. کمی بعد در فصل، تمرکز روی این نمایشگر گل صد تومانی زرق و برق دار تغییر می کند.

در اینجا دریاچه‌ای وجود دارد که پر از نیلوفرهای آبی است، می‌توانید قایق‌های قو را برای پارو زدن عاشقانه کرایه کنید یا پرندگان مختلفی را تماشا کنید که این منطقه را به خانه تبدیل می‌کنند. یک مجموعه معبدی وجود دارد که زمانی این منطقه را با حدود 60 ساختمان پر می‌کرد، اگرچه امروزه تنها 3 ساختمان به‌علاوه زیارتگاه، سرگرمی‌های بداهه و بازارهای غذای معمولی در کنار دریاچه باقی مانده است.

ما فکر می‌کنیم که Ueno بخش بزرگی از توکیو برای بازدید است و اگرچه انتخابی کمتر معمولی است، حتی می‌تواند پایگاه خوبی در شهر باشد. اگر قصد بازدید از آن را دارید، می توانید ایده ها و نکات بیشتری را در راهنمای Ueno ما بیابید.

موزه ملی

موزه‌ها و گالری‌های مختلفی در اطراف پارک Ueno وجود دارد، اما موزه ملی ارزش بازدید را دارد. ورود به بسیاری از نمایشگاه ها رایگان است و ما واقعاً از هنر بودایی در گنجینه نمایشگاه Horyuji از معبدی در پایتخت باستانی نارا لذت بردیم. موزه‌ها و گالری‌های مختلف در اطراف حاشیه پارک Ueno گزینه‌ای عالی برای یک روز مرطوب در شهر هستند.

سنسوجی

برای کسانی که می خواهند تاریخ و فرهنگ ژاپن را در توکیو تجربه کنند، رفتن به شهر کم ارتفاع یا آساکوسا گزینه خوبی است. خیابان منتهی به قلعه مملو از غرفه‌های کوچک و مغازه‌هایی است که غذاهای خیابانی و سوغاتی می‌فروشند، در دو طرف دروازه بزرگی با فانوس وجود دارد و روبروی ورودی، مرکز فرهنگی منظره فوق‌العاده‌ای را از سکوی تماشا به نمایش می‌گذارد که رایگان است. برای دسترسی. سنسوجی معبد است و همراه با باغ آن، معبدی چشمگیر برای بازدید است که شامل ساختمان های زیادی از جمله یک سالن بزرگ و یک بتکده است. معبد آساکوسا درست در سمت راست معبد قرار دارد.

تور غذای مخفی اوئنو

منطقه اوئنو مکانی عالی برای پذیرفتن فرهنگ غذایی توکیو است، در اینجا مکان‌های فوق‌العاده‌ای را با هر قیمتی پیدا خواهید کرد و می‌توانید ذائقه‌ها را برای بیشتر ترجیحات غذایی جذب کنید. ما در سفر اخیرمان به تور غذای مخفی توکیو ملحق شدیم و آنقدر چیزهای جدید و خوشمزه کشف کردیم، حتی در خیابان‌های بازار آمیوکو که فکر می‌کردم در طول این سال‌ها به خوبی کاوش کرده‌ایم، چای را می‌چشیم، در مورد مواد تشکیل دهنده داشی، که ضروری است، آشنا شده‌ایم.

موجودی که جزء اصلی بسیاری از ظروف است و غذاهای خیابانی افسانه ای پیدا کرده است. غذاها و نوشیدنی‌های زیادی در این تور وجود دارد که می‌توانید از غذاهای ابتدایی خیابانی مانند گیوزا، منچی کاتسو و یاکیتوری گرفته تا یک ست ناهار فصلی خوشمزه و سوشی تازه در مقابل شما لذت ببرید.

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

وحشیانه ماجراجویی کنید!

ماجراجویی با اکتان بالا در گوشه و کنار آفریقا وجود دارد. در آبشار ویکتوریا، می‌توانید از روی پل بانجی پایین بروید، تا لبه بزرگ‌ترین آبشار جهان شنا کنید، یا با قایق‌های آبی سفید به پایین برخی از وحشی‌ترین تپه‌های روی زمین بروید. اوگاندا و اتیوپی نیز رفتینگ درجه یک را ارائه می دهند. سنگال به‌خاطر مکان‌های افسانه‌ای موج‌سواری معروف است، در حالی که نامیبیا به‌خاطر سوار شدن بر شن و ماجراجویی‌های ۴×۴ مشهور است. می توانید غواصی غواصی در دریای سرخ را در جنگ جهانی دوم انجام دهید یا در کنار بزرگترین ماهی جهان در ماداگاسکار غواصی کنید. حتی می‌توانید مهارت‌های اسکی یا اسنوبورد خود را در قله‌های پوشیده از برف کوه‌های اطلس مراکش تقویت کنید.

از بازارها و بازارهای محلی خرید کنید

بازدید از بازارها و بازارها در آفریقا راهی فوق‌العاده برای دیدن صنعتگران محلی در حال کار است و در عین حال بینش معتبری از فرهنگ و غذای یک کشور دریافت می‌کنید. بازارها و بازارها نیز فرصت های عکس فوق العاده ای را فراهم می کنند. مهارت های چانه زنی خود را تمرین کنید و جنبه سرگرم کننده انباشتن سوغاتی را کشف کنید. با خرید در بازارها و فروشگاه های اطراف شهر به اقتصاد محلی نیز کمک می کنید.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (navidgasht.com)

    https://didshahr.ir/25358

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.