https://didshahr.ir/25409

اگر شما هم قصد دریافت این نوع از ویزای آمریکا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات در مورد چگونگی دریافت این ویزا، وقت سفارت آمریکا و جاهای دیدنی این کشور، کسب کنید.

آمریکا، کشوری است که از لحاظ سطح بالای زندگی، تحصیل، تجارت و… در بین سایر سرزمین‌های غربی و پیشرفته مدعی است و بسیاری از مردم جهان رویای سفر به این کشور و تماشای جاهای دیدنی آمریکا را در سر می‌پرورانند. برای ورود به خاک این کشور، دریافت ویزا الزامی است. اخذ ویزای توریستی آمریکا یکی از روش‌هایی است که به شما اجازه ورود به این سرزمین داده می‌شود. اگر شما هم قصد دریافت این نوع از ویزای آمریکا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات در مورد چگونگی دریافت این ویزا، وقت سفارت آمریکا و جاهای دیدنی این کشور، کسب کنید.

ویزای توریستی آمریکا

ویزای توریستی آمریکا که به Vistitor visa نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع ویزاهای آمریکا است که با استفاده از آن می‌توانید اجازه ورود به خاک کشور آمریکا را دریافت کنید. اعتبار این ویزا برای ایرانیان، کمتر از 6 ماه است و کسانی که آن را اخذ کرده باشند، نمی‌توانند در مدت‌زمان اقامتشان در آمریکا، به کار یا تحصیل مشغول شوند. در واقع ویزای توریستی آمریکا نوعی ویزای غیرمهاجرتی است که فقط در سه نوع و برای فعالیت‌های اداری، شرکت در کنفرانس، همایش، کارهای تجاری و بیزینس ( نوع B1)، برای امور گردشگری، پزشکی، بازدید از خانواده، دوست یا آشنایان ساکن آمریکا (نوع B2) و نوع B1/B2  که تلفیقی از B1 و B2 است، صادر می‌شود. متقاضیان این ویزاها برای دریافت هرکدام باید شرایط و مدارک خاصی را ارائه کنند.

ویزای توریستی آمریکا ؛ شرایط، مدارک و هزینه اخذ ویزا

وقت سفارت آمریکا

همانطور که می‌دانید، برای ورود به آمریکا باید درخواست ویزا داد و نخستین گام برای دریافت آن، طی کردن مراحل اخذ وقت سفارت آمریکا است. در واقع متقاضیان باید برای پیگیری درخواست خود، به سفارت آمریکا بروند. این کار به دو صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است.

از آنجا که روابط دیپلماتیکی بین ایران و آمریکا وجود ندارد، هیچ یک از طرفین در خاک یکدیگر به صورت مستقیم سفارتی ندارند. در این میان کشور سوئیس در ایران به عنوان نماینده آمریکا فعالیت می‌کند. با این حال اگر ایرانیان متقاضای دریافت ویزای توریستی آمریکا باشند، نمی‌توانند برای مصاحبه حضوری و انگشت‌نگاری به آن مراجعه کنند. از این رو ایرانیان باید برای انجام امور درخواست ویزای توریستی آمریکا مانند مصاحبه و انگشت‌نگاری به سفارت‌خانه‌های برخی از کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، ارمنستان، پاکستان و… که خود دولت آمریکا آن‌ها را نماینده خود معرفی کرده است، مراجعه کنند و وقت سفارت آمریکا بگیرند.

در واقع شما می‌توانید به صورت آنلاین در وب سایت کنسولگری آمریکا درخواست وقت دهید و به صورت آنلاین هزینه تعیین شده سفارت را با کارت‌های بین‌المللی پرداخت کنید. سپس اجازه یک نوبت حضور در سفارت آمریکا را دریافت کنید و برای مصاحبه به سفارت بروید تا بتوانید اقدامات لازم برای دریافت ویزا را انجام دهید.

این کار مستلزم پرداخت هزینه، زمان و دانش بسیار است و اگر کسی بدون اطلاعات و تجربه کافی برای دریافت ویزا اقدام کند، چه بسا پس از پرداخت هزینه زیاد و صرف زمان طولانی، موفق به اخذ ویزا نشود یا حتی در دام کلاهبرداران هم گرفتار شود. از این رو کمک و مشورت‌گرفتن از افراد متخصص و متبحر، بهترین راهکار برای هموارشدن این مسیر سخت است. پارسیس موسسه مهاجرتی و حقوقی است که در این زمینه تبحر و تجربه کافی دارد و متخصصان و کارشناسان خبره آن می‌توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

وقت سفارت آمریکا | فوری و تضمینی + مدارک و هزینه‌ها

پیکاپ ویزا آمریکا

پیکاپ ویزا خدمتی است که کار دریافت ویزا را برای متقاضیان بسیار هموارتر ساخته است. در واقع کسانی که درخواست ویزای توریستی آمریکا می‌دهند، لازم است تا یک بار در سفارت آمریکا حاضر شود و اقدامات اداری لازم برای صدور ویزا و مصاحبه در سفارت آمریکا را انجام دهد؛ به هر دلیلی اگر نیاز به حضور مجدد متقاضی شد، می‌توان از خدمت پیکاپ ویزا استفاده کرد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضی نیست؛ در واقع اگر ویزای شما با تاخیر صادر شود، خدمت پیکاپ ویزای آمریکا کمک می‌کند تا به صورت غیر حضوری ویزای آمریکا روی پاسپورت شما نصب شود.

با استفاده از خدمات پیکاپ ویزای آمریکا، این امکان برای شما فراهم می‌شود که تمامی امور مربوط به اخذ ویزای خود را با یک وکالتنامه رسمی در اختیار موسسه مهاجرتی مطمئن قرار دهید. پاسپورت شما توسط کارگزاران این موسسه به سفارت آمریکا برده می‌شود و پس از الصاق ویزا روی پاسپورت‌تان، آن را به شما تحویل می‌دهند. با این کار همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، در هزینه و زمان شما به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود. ضمن اینکه افراد متخصص و کاردان، امور اخذ ویزای شما را برعهده دارند و این به معنای افزایش شانس موفقیت شما در دریافت ویزای توریستی آمریکاست.

پیکاپ ویزا آمریکا ؛ شرایط و هزینه اخذ پیکاپ پاسپورت آمریکا

جاهای دیدنی آمریکا

پس از آنکه توانستید با کمک موسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر و کاربلد، ویزای توریستی آمریکا را دریافت کنید، زمان آن است که به جاهای دیدنی آمریکا بروید و آن‌ها را از نزدیک تماشا کنید. برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی آمریکا که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند عبارت‌اند از:

  • آبشار نیاگارا
  • مجسمه آزادی
  • پارک والت دیزنی
  • میدان تایمز
  • ساحل ویلوبی
  • غارای سونورا
  • موزه قلعه ویلیام هنری
  • رود می سی سی پی
  • کاخ سفید
  • مرکز تجاری وان ورلد
  • پارک ملی کوه راکی
  • خانه موزس مایرز
  • پاگودا و باغ شرقی

 موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس؛ کلید اخذ ویزای توریستی آمریکا

خدمت پیکاپ ویزا کار سخت دریافت ویزای آمریکا را هموار کرده است. در این میان کمک گرفتن و مشورت با موسسات حقوقی و مهاجرتی معتبر، نقش تعیین‌کننده و بسزایی در افزایش شانس موفقیت شما برای دریافت ویزا خواهد داشت. موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس با سال‌ها تجربه و در اختیار داشتن متخصصان خبره و کاربلد، از ابتدای روند تقاضای اخذ ویزا تا دریافت آن در کنار شما هستند. آن‌ها با ارائه یک مسیر کاملا برنامه‌ریزی شده، نقش مهمی در موفقیت شما برای دریافت ویزای آمریکا ایفا می‌کنند.

مطالعات و بررسی‌های دقیق و هوشمندانه‌ای با توجه به شرایط و وضعیت شما انجام می‌دهند تا بهترین تصمیم را برای قرارگیری در اثربخش‌ترین مسیر رسیدن به ویزا گرفته شود. پشتیبانی حرفه‌ای یک تیم کاربلد و متخصص همیشه رمز موفقیت موسسه مهاجرتی و قانونی پارسیس است و مطمئن باشید که بهترین اتفاقات در پیش روی کسانی است که به موسسه مهاجرتی پارسیس به عنوان کلید اخذ ویزای توریستی آمریکا نگاه می‌کنند. کافی است با کارشناسان ما در موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و مشاوره کنند.

 

    https://didshahr.ir/25409

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.