https://didshahr.ir/25464

 بهترین سالن زیبایی در پردیس آرایشگاه زنانه بورگ آدرس شهر پردیس فاز 2 و 1 تلفن 28425775

اینکه بهترین سالن های زیبایی شهر پردیس کدام یک از آن هاست شاید سوال بسیاری از گردشگران و شهروندان ایرانی تهران به خصوص خانم ها باشد. پردیس شهر بزرگ و پرجمعیتی است و رفت و آمد از گوشه ‌ای به گوشه‌ ی دیگر شهر می ‌تواند زمانی بیشتر از آنچه که باید از شما بگیرد به همین دلیل اغلب افراد تلاش می‌کنند آرایشگاهی را انتخاب کنند که به محل زندگی‌ شان نزدیک ‌تر است.

ایران را می توان یکی از کشورهایی دانست که نه تنها در زمینه صنعت بلکه در زمینه خدمات مد و زیبایی نیز در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است به صورتی که شما به راحتی می توانید معروفترین آرایشگاه زنانه در پردیس تهران را پیدا کنید. مردم به ظاهر بسیار توجه می کنند و صد البته توجه و مراقبت های زیبایی در خانم ها در تهران و پردیس نسبت به دیگر شهرهای منطقه بسیار بیشتر است. در این مقاله سعی شده است تا شما را با برخی از بهترین آرایشگاه های پردیس (Pardis) آشنا کنیم.

سالن زیبایی بورگ شهر پردیس تهران

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ:

شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸

شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

e9ce12.png

انتخاب بهترین سالن زیبایی در شهر پردیس تهران

برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در شهر پردیس اولین مهم‌ترین فاکتور، پرسنل واجد شرایط است. متخصصانی که در آرایشگاه فعالیت دارند باید حرفه‌ای، آگاه همراه با رفتار دوستانه باشد. اگر چنین فاکتوری در آرایشگاه نباشد، ممکن است صدمات زیادی به پوست و موی شما وارد شود.

نکته بعدی که هنگام انتخاب سالن زیبایی باید در نظر داشته باشید، ایمنی و بهداشت است. پوست هر شخص بزرگ‌ترین بخش اندام است و وظیفه اصلی آن محافظت از بدن در برابر هر گونه باکتری، قارچ، ویروس و غیره است. به این ترتیب، بسیار مهم است تمام تجهیزات مورد استفاده در آرایشگاه کاملا بهداشتی و استریل باشد. تقریبا نیمی از عفونت‌های قارچی در حین مانیکور و پدیکور منتقل می‌شوند، بنابراین باید مراقب باشید.

بدیهی است که سالن انتخابی شما باید در حد بودجه باشد، در غیر این صورت نمی‌توایند از پس هزینه‌های آن بربیایید. این بدان معنا نیست که باید ارزان باشد، خدمات سالن‌های زیبایی کم هزینه و ارزان ممکن است نیاز به مراجعه دفعات زیادی داشته باشد.

برای اینکه از خدمات یک سالن زیبایی به طور کامل آشنا شوید می‌توانید از آن بازدید کنید و از نزدیک کیفیت خدمات را مشاهده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید نمونه کار واقعی پرسنل را مشاهده و انتخاب بهتری داشته باشید.

استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هر آرایشگاه می‌تواند به شما دید خوبی نسبت به خدمات و میزان کیفیت بدهد. با استفاده از تجربیات مثبت و منفی مشتریان قبلی به راحتی می‌توایند سالن زیبایی مدنظرتان را پیدا کنید.

روش‌های زیبایی مختلفی برای پوست، مو وناخن باید در هر سالن زیبایی انجام شود. وجود این تنوع کمک می‌کند شما در زمان صرفه‌جویی کنید و در یک روز به تمام کارها برسید.

چگونه بهترین سالن زیبایی در پردیس را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین سالن زیبایی بخصوص برای عروس خانم ها بسیار حائز اهمیت است برای اینکه شما در کنار زیبایی مصنوعی بتوانید زیبایی طبیعی پوست و موی خود را حفظ کرده و همیشه زیبا باشید در حهت تحقق این خواسته باید با تحقیق و بررسی به سراغ سالن زیبایی بروید که خدمات آرایشی و پیرایشی خود را با کمک کادر دوره دیده و مواد مناسب با دقت در تاریخ انقضای مواد اجرا نماید در ادامه به برخی نکات مهم خواهیم پرداخت .

  • قیمت بالا دلیل بر مهارت آرایشگر نیست پس مراقب باشید هزینه ای گزاف برای یک کار بی کیفیت نپردازید.
  • هرگز فکر نکنید قیمت بالای برخی سالن ها نشان از مهارت بالای آرایشگر است
  • فقط صرف تأیید یکی یا دو نفر از این آرایشگاه آن را بهترین سالن زیبایی ندانید بلکه بیشتر تحقیق کنید
  • وقتی وارد آرایشگاه می شوید به کیفیت مواد آرایشی و ابزار مورد استفاده توجه فرمایید چون استفاده از مواد بی کیفیت و تاریخ گذشته می تواند زیبایی پوست شما را از بین برده و صدمات زیادی به پوستتان وارد کند
  • هرگز فقط با تبلیغات اشخاص معروف بر حرفه ای بودن یک آرایشگاه صحه نگذارید
  • اگر سالن زیبایی با قیمت های پایینی کارهای آرایشی را انجام می دهد فکر نکنید ارزان بودن نشانه ی بی کیفیت بودن کار اجرایی است
  • تبلیغات بیشتر نشانه ی بهتر بودن نیست
  • پس از انتخاب بهترین آرایشگاه باز هم با برخی کارهای آرایشی ، آرایشگاه مورد نظرتان را آزمایش کنید

در ادامه با ما باشید با بهترین سالن زیبایی در پردیس ….

معروفترین آرایشگاه زنانه زیبایی شهر پردیس

اغلب لازم نیست برای کوتاهی مو و آرایش آن در پردیس از پیش نوبت بگیرید؛ حتی می‌ توانید در زمانی که آرایشگری بر روی موهایتان کار می ‌کند از خدمات مانیکور و پدیکور دست و پا نیز استفاده کنید. معمولاً کوتاهی و آرایش مو همراه با خدمات ابرو و وکس (Vax) ارائه می‌شود. به این ترتیب شما پس از یک مراجعه به سالن زیبایی در مدت کوتاهی همه نیازهای زیبایی ‌تان برطرف خواهد شد.

به طور معمول دو نفر به مو ها و یک یا دو نفر به ناخن ‌های شما، همزمان رسیدگی خواهند کرد. درست است که این چنین پذیرایی به انسان حس ملکه بودن می‌دهد ولی فراموش نکنید که باید به تک تک این افراد به علاوه فردی که موهایتان را شست و شو و برای کوتاهی و آرایش آماده می‌کند، انعام بدهید. این انعام را می ‌توانید به خود افراد بدهید و یا هنگام پرداخت صورت حساب کلی آن را پرداخت کنید. هزینه انعام تقریباً ۱۵ درصد صورت حساب اصلی ‌تان خواهد بود.

نام بردن بهترین سالن های زیبایی شهر پردیس تهران کار دشواری است. جدای از بحث سلیقه ‌ای بودن و تفاوت نیازها، بازار رقابتی میان آن‌ ها چنان گرم است که به سختی یک سالن بتواند عنوان بهترین را برای مدت طولانی نگه دارد و ممکن است هر آن این عنوان را سالن تازه تأسیسی به خود اختصاص دهد.

رتبه بندی ‌های بسیاری برای شناسایی بهترین آرایشگاه های زنانه و مردانه شهر پردیس موجود است که با یک جست و جوی ساده می‌توانید آن ‌ها را پیدا کنید و نظر مشتریان قبلی در خصوص ارائه خدمات و هزینه‌ ها را جویا شوید.

 

سالن زیبایی فرشته در پردیس

سالن زیبایی مارگو یکی از با سابقه ترین سالن های زیبایی شهر پردیس با امکانات تخصصی توسط تیمی مجرب و بهترین تجهیزات که باعث شده مشتریان زیادی را جذب کند. در ادامه به معرفی بخشی از خدمات سالن زیبایی مارگو اشاره خواهیم کرد.

  • داشتن نیرو های متخصص در زمینه های مختلف زیبایی
  • پکیچ کامل عروس با قیمتی مناسب و کیفیتی استثنایی
  • کلیه ی خدمات مربوط به ابرو و مژه
  • کلیه خدمات مو (سامبره – آمبره – بالیاژ و….)
  • خدمات تخصصی ناخن (کاشت – ترمیم – ژلیش و…)
  • بافت مو و اکستنشن
  • خدمات تخصصی پوست
  • تتو حرفه ای

 

خدمات برتر آرایشی و زیبایی سالنهای زیبایی پردیس

آرایش عروس

آرایش عروس یکی از خدمات ویژه سالنهای زیبایی در پردیس است که شامل شینیون عروس ، گریم و میکاپ عروس ، خدمات ناخن عروس و میکروبلیدینگ و …… می باشد که در این پکیچ برای عروسها از لحاظ قیمت ، تنوع زیادی را بکار می گیرند تا با توجه به بودجه داماد ، برای این خدمات قرار داد بسته شود .

کاشت ناخن

کاشت ناخن به همراه مانیکور و پدیکرو و انواع خدمات دیزاین و طراحی یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالنهای زیبایی پردیس انجام می شود .

کراتینه و صافی مو

داشتن موهای سالم و لخت و زیبا و ابریشمی با وجود بکارگیری مواد رنگ و مش شیمیایی می تواند تجربه ای خوبی از احیا موهای آسیب دیده بوسیله مواد کراتین بدهد. امروزه مواد کراتین مو دارای تنوع زیادی هستند که به سوی ارگانیک بودن قدم می گذارند این تنوع را شما می توانید ار بهترین مراکز کراتینه مو پردیس مشاهده کنید .

  • لیفت و لمینت مژه
  • خدمات اپیلاسیون
  • پاکسازی و مراقبت پوست

معیارهای انتخاب بهترین سالن زیبایی در اصفهان

  • خوش نام و دارای شهرت و محبوبیت بین عموم باشد.
  • قیمت خدمات سالن زیبایی باید مناسب باشد
  • آرایشگر باید از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد
  • شیوه برخورد کارکنان سالن آرایشگری باید درست و اصولی باشد
  • کیفیت مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاه ها باید استاندارد و مرغوب باشد
  • یک سالن زیبایی خوب باید تمام پروتکل­‌های بهداشتی در آن رعایت شو

۷ سالن زیبایی برتر سطح شهر پردیس تهران:

سالن زیبایی بورگ پردیس تهران

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

سالنهای زیبایی

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

  • تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰
  • مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵
  • اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon
  • آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ:

  • شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸
  • شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

سالن زیبایی مارگو در پردیس

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود.

این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد. به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند. کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود.

    https://didshahr.ir/25464

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.