https://didshahr.ir/2553

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با اشاره به اینکه خط انتقال تصفیه خانه خروسلو منسوخ شده است گفت: به علت پاسخگویی به مشکلات مردم موقتا تا موقعی که خط جدید تاسیس شود از این مجتمع آبرسانی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش دیدشهر، فرامرز بهنژاد در جلسه امور عشایر شهرسان پارس‌آباد اظهار کرد: مجتمع تصفیه آب خروسلو توسط امور عشایری اجرا شده و با توجه به اینکه خط انتقال این مجموعه برای ۱۵ سال گذشته است، این طراحی در حال حاضر از نظر اصولی و مهندسی منسوخ شده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حتی هزینه نگهداری این مجموعه مقرون به صرفه نیست، خاطرنشان کرد: به علت پاسخگویی به مشکلات مردم موقتا تا موقعی که خط جدید تاسیس شود از این مجتمع آبرسانی استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با تاکید بر اینکه جلسات باید منجر به نتیجه مثبت شود، افزود: معتقدم برگزاری جلسات رفع مسائل و مشکلات مردم عملیاتی شده و مردم از خیر و برکت آن بهره‌مند شود.

بهنژاد بیان کرد: از بدو بهره‌برداری این مجموعه به ۶ قشلاقی که در حوزه خط انتقال مجموعه خروسلو قرار گرفته‌اند آب نمی‌رسد که ما به دنبال رفع و برطرف‌سازی این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل ما در شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار عدم تخصیص آب می‌باشد در حالی که روستاهای دو شهرستان افزایش یافته و باید بر حسب جمعیت و روستاها میزان آب مورد نیاز نیز افزایش می‌یافت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از کمبود ۲۰ لیتر آب در ثانیه در مجموعه تصفیه خانه آج‌اشمه خبر داد و گفت: در صورت تکمیل کامل تصفیه خانه اج‌اشمه میزان نیاز آب از ۲۰ لیتر در ثانیه به ۵۰ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.