https://didshahr.ir/25918

به گزارش دیدشهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ شهرستان خلخال شرکت کرده و سخنرانی کرد….

پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار  ادامه دارد

به گزارش دیدشهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ شهرستان خلخال شرکت کرده و سخنرانی کرد.

حسین قدیمی گزارشی از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در طی سال جاری ارائه نموده و از تکمیل پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه سیم مسی در برق خلخال تا دو سال آینده خبر داد.

قدیمی همچنین در خصوص بهره برداری از پست جدید ۲۳۰ کیلو ولت افزود: مشکل افت ولتاژ منطقه، که سالیان درازی بود که مردم با آن روبرو بود، بحمدالله امسال با بهره برداری از این پست مرتفع می شود.

وی در ادامه در خصوص ظرفیت پست های برق در خلخال افزود: با بهره برداری از پست جدید ۲۳۰ کیلو ولت امکان واگذاری برق به واحدهای بزرگ تجاری و صنعتی فراهم شده که این موضوع برای خلخال نوید توسعه و آبادانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در خصوص پایداری شبکه برق استان نیز گفت: امسال با برگزاری مانور تعمیرات شبکه به صورت خط گرم توانستیم جلوی خاموشیهای بی برنامه را بگیریم و تابستان و زمستان بدون خاموشی را تجربه کنیم که امید است با یاری خداوند در سال آینده نیز با مدیریت بهینه مصرف انرژی هیچ گونه خاموشی برق نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از رفع خاموشی ها با تلاش همکاران اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد.

حسین قدیمی اظهار داشت: قبل از عید به علت طوفان و شرایط نا مساعد جوی و گرد و غبار و خروج پست ۶۳Kv اردبیل غربی شاهد قطعی برق در بعضی مناطق بودیم که با تلاش همکاران امور انتقال برق استان اردبیل ظرف مدت یک و نیم ساعت پست اردبیل غربی برقدار شد.

قدیمی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و گرد و غبار اتصالات موردی و خاموشی را در اردبیل شاهدیم که همکاران ما، در تلاشند تا برق را به حالت پایدار درآورند.

وی ادامه داد: سقوط و شکستن شاخه های درختان و افتادن تابلوهای تبلیغاتی روی سیم های برق باعث اختلال در برق رسانی برخی از مشترکان شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: همکاران ما در اتفاقات این شرکت سعی کردند تا در مدت زمان کوتاهی وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

سیمبان برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.