https://didshahr.ir/26750

مهمترین نکته در این باره نوع بسته بندی و استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و با کیفیت است.

بسته بندی لیوان یا آینه یا ظروف شکستنی

به نقل از رسانه فرارو(fararu.com) که درباره راهنمای ۰ تا ۱۰۰ اسباب کشی مقاله ای کامل ارائه داده بود ما نیز سعی کردیم که نحوه بسته بندی اقلام شکستنی را پوشش دهیم. نحوه بسته بندی اقلام شکستنی برای محافظت از اشیایی که داخل آن قرار می گیرد بسیار مهم است. روش های مختلفی برای بسته بندی اقلام شکستنی وجود دارد که می تواند به شما در ایمن نگه داشتن این نوع ظروف یا اقلام کمک کند.

 اقلامی از جمله کارتن، نایلون سلفون، نایلون حباب دار و چسب و … لوازمی هستند که برای بسته بندی لوازم شکستنی استفاده می شوند. در ادامه نحوه بسته بندی اقلام شکستنی را بررسی می کنیم. برای دیدن قیمت کارتن های اسباب کشی روی قسمت پررنگ تر کلیک کنید.

نکات مهم برای بسته بندی وسایل شکننده برای جابجایی

وسایل شکستنی را در بسته بندی استاندارد حمل کنید | زودمگ

وقتی نوبت به اسباب کشی یا اثاث کشی وسایل شکننده می‌رسد، باید از قبل آمادگی برای جلوگیری از آسیب‌های پرهزینه به وسایل تان را داشته باشید. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید بهترین مواد بسته بندی را انتخاب می کنید تا همه چیز را در طول سفر ایمن نگه دارید.

بسته بندی وسایل می تواند به اندازه خود خانه تکانی استرس‌زا و اعصاب خردکن باشد، بویژه اگر وسایل شکننده زیادی داشته باشید. اما طبیعی است که نگران نحوه حمل و نقل اقلام شکستنی خود باشید. از این گذشته، همه ما می دانیم که جعبه ها در حین جابجایی کاملا ایمن نیستند و هیچ چیز آزاردهنده تر از رسیدن به خانه جدید با اشیاء شکسته نیست. برخی از اقلامی که در ایمن نگه داشتن وسایل شکستنی به کار می روند، عبارتند از:

  • کارتن با کیفیت برای حمل و نقل کالا

  • طناب هایی برای محکم کردن کارتن ها

  • نایلون حبابدار برای محافظت از وسایل داخل کارتن

  • برچسب ها و نشانگرها برای شناسایی واضح کارتن ها

  • استفاده از فوم های بادام زمینی برای پر کردن فضاهای خالی

ممکن است برخی از حوله‌های قدیمی یا روزنامه‌ها برای محافظت از وسایل شکستنی استفاده ‌کنند، اما کار می‌تواند به وسایل شما آسیب برساند. زودپک مجموعه‌ای از لوازم بسته‌بندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید و مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید.

راهنمای اسباب کشی؛ قدم به قدم وسایل خود را ایمن کنید

نحوه بسته بندی ضامن سالم ماندن وسایل شکستنی در جابجایی است | زودمگ

بسته بندی وسایل شکستنی به شکل ایمن نیازمند استفاده از وسایل بسته بندی استاندارد است. اما پیش از آن باید از روش های درستی برای بسته بندی استفاده کنید. برای داشتن بسته بندی ایمن وسایل شکسنتی از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

همیشه روی کارتنهای اسبابکشی برچسب بزنید: به راحتی می‌توانید فراموش کنید که هر وسیله را دقیقاً کجا قرار داده‌اید تا بدانید هنگام حمل آنها به خانه جدید مراقب باشید. از نوشته «شکستنی» برای شناسایی آنها استفاده کنید یا برچسب‌های قابل توجهی را روی کارتن اضافه کنید تا بی‌احتیاط رها یا جابجا نشوند. همچنین بهتر است مشخص کنید کارتن باید به کدام سمت حمل و جابجا شود.

همه چیز را جدا نگه دارید: به جای اینکه به سادگی تمام قطعات شکننده خود را در یک جعبه بیندازید، آنها را تا حد امکان جدا نگه دارید و آنها را جداگانه بپیچید تا از هرگونه ترک یا شکستگی جلوگیری کنید. در حالی که قرار دادن وسایل مشابه در یک کارتن اشکالی ندارد، اجسام سنگین را بالای آن قرار ندهید.

در فرآیند بسته بندی عجله نکنید: شکی نیست که جابجایی یکی از استرس زاترین رویدادهای زندگی است، اما وقتی نوبت به بسته بندی وسایل شکننده می رسد، مهم است که وقت بیشتری برای پیچیدن آنها بگذارید.

نحوه بسته بندی آسان اقلام شکستنی

بسته بندی اقلام شکننده ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما با رعایت نکات و راهنمایی های بالا، این روند آنقدر که به نظر می رسد طاقت فرسا نخواهد بود. فرآیند بسته‌بندی باید به دقت اجرا شود تا وسایل شکننده در جابجایی آسیب نبیند.

توجه به نوع وسایل شکننده و بسته بندی مورد نیاز آنها به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین راه سالم نگهداشت آنها را در جابجایی ها بیابید و از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری کنید. به همین دلیل است که زودپک کارتنهای اسبابکشی را عرضه کرده از مقاومت خوبی برخوردار است که در کنار سایر اقلام بسته بندی به افزایش ایمنی وسایل شما کمک می کند.

سوالات متداول

چگونه وسایل شکستنی را بسته بندی کنیم؟

از پرکننده هایی مانند روزنامه مچاله شده، پوست بادام زمینی یا سایر مواد بالشتک استفاده کنید تا محصول خود را از جابجایی دور نگه دارید. محصولات شکننده را به صورت جداگانه در حداقل ضخامت 9 سانتیمتر از مواد بالشتکی یا سلفون حبابدار بپیچید و سپس هر فضای خالی را با بادام زمینی شل یا سایر مواد بالشتک پر کنید.

بهترین راه برای بسته بندی وسایل شکستنی برای جابجایی چیست؟

هر مورد را به صورت جداگانه با حباب، کاغذ بسته بندی، روزنامه یا حوله بپیچید. مواد اضافی را در اطراف نواحی نازک مانند لیوان یا دسته لیوان اضافه کنید. برای اطمینان از ثابت ماندن مواد محافظ را با نوار چسب محکم کنید.

در جابجایی وسایل شکستنی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

انتخاب کارتن مناسب، بسته‌بندی درست کالا و در نظر داشتن ابعاد صحیح، مهم‌ترین نکات در ارسال کالای شکستنی هستند.

    https://didshahr.ir/26750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.