https://didshahr.ir/26808

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید ماشین ظرفشویی است که دارای مدل‌های مختلفی از ماشین ظرفشویی با قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های متفاوت است.

ظرفشویی ال جی، یکی از پرطرفدارترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار است که به جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها مجهز شده است. در واقع شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید ماشین ظرفشویی است که دارای مدل‌های مختلفی از ماشین ظرفشویی با قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های متفاوت است.ال جی ظرفشویی های خود را در سه مدل: ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی ایستاده و ماشین ظرفشویی رومیزی تولید و روانه بازار کرده است که از نظر امکانات، قیمت، ظرفیت، تعداد سبد شستشو، تعداد برنامه شستشو و…با هم تفاوت دارند.ظرفشویی ایستاده ال جی، یکی از پرطرفدارترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار است که علاوه بر ظرفیت بالا دارای ویژگی‌هایی همچون: قابلیت تنظیم شستشو، طراحی زیبا، کارایی بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب است. در ضمن مدل ایستاده ظرفشوییLGاز فناوریDirect Drive،WiFiوNFCنیز پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از مدل های خوش فروش در بازار بانه، ظرفشویی مدل توکار ال جی است. این مدل ظرفشویی‌ برای نصب در کابینت‌های آشپزخانه طراحی شده‌ است این دستگاه‌ها معمولاً با قابلیت‌هایی مانند سیستمQuad Wash،Smart Thin Qو صفحه نمایشLEDعرضه می‌شوند. ماشین ظرفشویی رومیزی، یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که دارای ظرفیت و گنجایش کمی است و معمولاً برای خانواده هایی با جمعیت کم مناسب است. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی همچون موتورDirect Drive، سیستم شستشوی5مرحله ای، سامانهSmart Diagnosisبرای تشخیص اشکالات و مشکلات دستگاه، نمایشگرLEDو طراحی مدرن و زیبا است. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می توان به مصرف کم انرژی و آب، صدای کم در حین کار و قابلیت حمل و نقل آسان اشاره کرد.

نکاتی که باید قبل خرید به آن ها توجه کرد :

ظرفیت:ماشین های ظرفشویی در ظرفیت های مختلفی از جمله 13 نفره، 14 نفره و 15 نفره در بازار موجود هستند، پس شما باید با توجه به تعداد افرادی که در خانواده شما هستند، ظرفیت ایده آل را انتخاب کنید. برای خانواده‌های بزرگ، ظرفیت بالاتری نیاز است.

برنامه های شستشو: برخی از ظرفشویی‌های ال جی دارای برنامه‌های شستشو مختلفی مانند شستشوی سریع، شستشوی قوی و شستشوی آرام هستند. با انتخاب برنامه‌های مناسب، می‌توانید ظرف‌های خود را به بهترین نحو شستشو دهید.

سایز و فضای آشپزخانه:قبل از خرید ظرفشویی، باید اندازه و فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید فضای کافی برای نصب ظرفشویی دارید.

۳ ظرفشویی برتر ال‌جی

ظرفشویی ال‌جی۴۲۵:ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 یکی دیگر از مدل‌های پرفروش 14 نفره در بازار ایران است که در 2 رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ است که همزمان ضد چربی و ضد اثر انگشت نیز هست. به همین دلیل از بادوام بودن و کارامدی آن همانند دیگر کالاهای برندLGمی‌توانید اطمینان حاصل کنید. طراحی مینیمال و زیبای ظرفشویی ۴۲۵ ال جی در کنار تنوع برنامه‌های و تکنولوژی‌های پیشرفته‌اش این دستگاه را به یک گزینه محبوب برای خانواده‌های ایرانی تبدیل کرده است. تمام قطعات این دستگاه ساخت کره است. همچنین مونتاژ قطعات نیز در کره صورت گرفته است. ماشین ظرفشویی ۴۲۵ ال جی به ابعاد استاندارد ارتفاع 845 میلیمتر، عمق 600 میلیمتر، پهنا 598 میلیمتر و وزن 51 کیلو گرم است.  ماشین ظرفشویی ال جی 425 دارای بخارشوی و سیستمTrueSteam است. این تکنولوژی قدرت فوق العاده‌ای دارد و با بخار تمام مواد غذایی خشک شده روی ظروف را پاک می‌کند. ال جی به کمک آب جوش درون خود چند بار سطوح ظرف‌ها را با بخار شسته و تمامی بوها، میکروب‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد. دمای بالای بخار تمام ذرات ریز میکروب ها از بین می برد ولله ها را محو می کند به این ترتیب بعد از شستشو ظروف ضدعفونی شده تحویل می‌گیرید. ظرفشويي ال جي ٤٢٥ با برچسب انرژیA++نه تنها از مصرف برق پایینی برخوردار است بلکه حتی آب را هم کم مصرف می‌کند. این دستگاه در هر چرخه تنها 9 لیتر آب مصرف می‌کند در حالی که در روش شستشوی سنتی با دست ۳٫۵ برابر آب بیشتری مصرف می‌شود.موتور اینورتر دایرکت درایو (Inverter Direct Drive) به کار رفته در این مدل که بدون تسمه است  نه تنها توان بالایی دارد بلکه از اصطکاک پایین، طول عمر زیاد و مصرف انرژی پایینی هم برخوردار است. همچنین به علت نبود تسمه میزان صدا و لرزش دستگاه به شدت پایین آمده است.قابلیتQuad Washیا شست و شوی چهار طرفه در ماشین‌ ظرفشویی LGیک نوآوری محسوب می‌شود چون اغلب ظرفشویی‌ها پره‌های دو طرفه دارند. به کمک این قابلیت و وجود 4 بازوی شستشو در کف ظرفشویی، آب با فشار از همه جهات به ظروف اسپری شده و به طور کامل آن‌ها را آبکشی می‌کند.ظرفشویی ال جی 425دارای قابلیت Machine Clean Reminder است. با فعال کردن این گزینه خود دستگاه برای افزایش عمر مفید ماشین ظرفشویی پس از هر30  بار استفاده  به شما یادآوری می‌کند تا کل دستگاه را شستشو دهید.

 

ظرفشویی ال‌جی ۳۲۵: ظرفشویی ال‌جی ۱۴ نفره نقره ای رنگ علاوه بر ظرفیت بالا، قابلیتهای پیشرفته ی بسیاری دارد.

به دلیل برخورداری از بدنه فلزی ضد زنگ با رنگ سیلور به راحتی با دکور آشپزخانه شما هماهنگ می شود.این دستگاه سه طبقه بوده و ارتفاع طبقه ها قابل تنظیم است و شما می توانید ظرفهای بزرگ و قابلمه ها را به راحتی در دستگاه قرار دهید.طبقه بالایی با طراحی ویژه مخصوص کارد و چنگال و…است.موتور پیشرفته و کم مصرف Inverter Direct Drive سبب می شود دستگاه با کمترین میزان مصرف برق و آب حجم زیادی از ظروف را در هر بار شستشو تمیز نماید(مصرف آب در هر چرخه تنها9لیتر است!).

این موتور بهینه علاوه بر کاهش انرژی مصرفی(رده انرژی+++A) صدای بسیار ناچیزی هم تولید می کند.این دستگاه از10برنامه شستشو در کنار8تابع اضافی برخوردار بوده و به شما امکان می دهد تا با انتخاب برنامه شستشوی مناسب با شرایط موجود بهترین کارایی و تمیزی حاصل شود.از جمله برنامه های شستشو می توان به شستشوهای اقتصادی/خودکار/ویژه ظروف کثیف/ویژه ظروف حساس/سریع/پیش شستشو و…اشاره کرد.همچنین می توان عملکرد توربو و برنامه مخصوص شستشوی خودکار مخزن دستگاه را نام برد.

از طریق نمایشگر Micro LED دیجیتالی اطلاعات مورد نیاز از جمله نوع برنامه شستشو/دمای آب زمان باقی مانده از شستشو و…نمایش داده می شوند.

همچنین به کمک قابلیت کاربردی و جذابSmartThinQ   گوشی خود عملکرد دستگاه را هر نقطه ای کنترل کنید.

از قابلیتهای خلاقانه مشابه دیگر سیستم عیب یابی هوشمند دستگاه-SmartDiagnosis است، که می توان به کمک گوشی و از طریق برنامه ویژه از مشکلات روی داده برای دستگاه مطلع شده و سیستم راه حلهایی برای رفع آنها ارایه می کند. ظرفشویی ال جی 325 از مزیت برجسته شستشوی چهار طرفه-QuadWash (اقتباس شده از شستشوی دستی) برخوردار است.

در این فناوری آب با فشار زیاد به کمک چهار بازو با قابلیت اسپری(دو بازی جلو عقب به همراه دو بازوی چپ و راست)، آب را به تمام قسمتها و لابه لای ظروف پاشیده و با قدرت بالا تمام قسمتها و گوشه کناره های ظروف را کاملا تمیز می نماید و ظروفی براق و درخشان تحویل می دهد.

ظرفشویی ال‌جی ۵۱۲:ظرفشویی ال جی 512 با برخورداری از امکانات پیشرفته و فضای وسیع برای چیدمان ظروف در انواع و اندازه های مختلف، ویژه خانواده های پر جمعیت طراحی شده است.

در این دستگاه دو طبقه جادار، اهرمهای ویژه زیادی درون سبدها برای افزایش انعطاف پذیری در چیدمان، تعبیه شده است.با جابه جایی این اهرمها می توان به سهولت و با انعطاف بالایی ظروف مختلفی را درون دستگاه چید.همچنین سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و با بالا بردن سبد بالایی و افزایش ارتفاع سبد پایینی می توان ظروف و قابلمه های بزرگ را به راحتی درون دستگاه قرار داد.این دستگاه علاوه بر کارایی بالا از ظرافت و زیبایی خاصی هم برخوردار است.از ویژگیهای برجسته این دستگاه می توان به موتور اینورتر دایرکت درایو، تکنولوژی اسپری آب-QuadWash و9برنامه شستشوی مختلف اشاره کرد.

موتور پربازده این دستگاه با مصرف کم انرژی، قدرت و عملکرد بالایی از خود نشان داده و در عین حال از صدا و لرزش ناچیزی برخوردار است.همچنین دوام و طول عمر بالایی دارد(ضمانت ده ساله شرکت ال جی).در فناوری QuadWash آب با فشار زیاد در همه ی جهتها به کمک بازوهای متحرک اسپری شده و تمامی سطوح ظروف را تمیز می کند.توسط برنامه توربو در مدت کوتاهی می توانید ظروف تمیز و پاکیزه داشته باشید. توسط برنامه دمای بالا-High Temp ظروف در دمای بالای آب شسته شده و بهداشتی و استرلیزه می شوند.

توسط قابلیتهای هوشمند می توان به رفع عیوب دستگاه پرداخته و یا برنامه های جدید شستشو را دانلود و نصب کنید. موتور بهینه Inverter Direct Drive قادر است با انرژی کم توان بالایی تولید کند و در عین حال بسیار کم صدا و کم لرزش است.

این موتور از قابلیت کنترل و تنظیم سیستم چرخش و شدت اسپری آب متناسب با شرایط موجود برخوردار است.به این طریق عملکرد کاملا بهینه ای را هنگام فعالیت از خود ارایه می دهد.این موتور با دارا بودن کمترین قطعات متحرک و حذف قطعات اضافی حداقل اصطکاک و اتلاف انرژی را هم ایجاد می کند.این امر به کاهش صدا و لرزش و مصرف انرژی و در عوض افزایش دوام و عمر و قدرت دستگاه کمک کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله سه مدل از بهترین ظرفشویی های برند ال‌جی را به شما معرفی کردیم که در میان کاربران و مشتریان بسیار پر طرفدار می باشند و بازخورد مثبتی دارند پس شما نیز با خیال راحت می توانید آن ها را خریداری کنید و زندگی با کیفیت تری را تجربه کنید. در نظر داشته باشید که فروشگاه لوازم خانگی شیکومال بهترین و معتبرترین فروشگاه خرید لوازم خانگی اصلی در ایران میباشد که سابقه ای 10 ساله در زمینه فروش لوازم خانگی دارد پس با مراجعه به فروشگاه شیکومال ، میتوانید خریدی مطمئن و امن را داشته باشید که یکی از بهترین مزیت های شیکومال پرداخت درب منزل میباشد .

    https://didshahr.ir/26808

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.